رویداد های اخیر

سفر دسته‌جمعی گردش‌گران خارجی به پنجشیر

Published

on

(Last Updated On: دلو ۶, ۱۴۰۲)

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پنجشیر می‌گوید که دسته‌ای از گردشگران خارجی روز پنج‌شنبه (۵دلو) از این ولایت بازدید نمودند.

به گفته مسئولین ریاست اطلاعات و فرهنگ این گردشگران که تبعه اصلی کشورهای امریکا و چک بودند در این سفر دو روزه شان از ساحات تفریحی، جاذبه‌های طبیعی و آبده‌های تاریخی پنجشیر دیدار نمایند.

مولانا نصرالله ملک‌زاده، رئیس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر در‌ دیدار با این گردشگران در دفتر کارش گفت: «شما گردشگران با چنین سفرهای جهانی تان باید در راستای مثبت‌گرایی میان کشورها تلاش کنید و هر آنچه عرف و عنعنات است آن را به جهانیان بازتاب دهید.»

وی افزود که امارت اسلامی افغانستان در قبال حمایت از گردشگران داخلی و خارجی راه‌کار منظم و روشن دارد البته شما نیز باید رعایت اصول و معیارهای گردشگری را دقیق رعایت کنید.

رئیس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر هم‌چنان در این ملاقات از حضور گردشگران زیاد خارجی طی سالروان یاد آور شد و نیز تاکید کرد که امنیت در سراسر افغانستان به خصوص در پنجشیر تامین است و شما می‌توانید از ساحاتی که برنامه دیدن آن را دارید بازدید کنید.

این گردشگران از گفته‌های رئیس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر اظهار خوشی کرده اذعان کردند که :«واقعاً ما خود را در پنجشیر در یک فضایی امن و آرامش احساس می‌کنیم و ما علاقه داشتیم تا از این ولایت بازدید کنیم.»

این درحالی است که به گفته ریاست اطلاعات و فرهنگ، ولایت پنجشیر امسال شاهد بازدید صدها گردشگری خارجی بوده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل