خبرهای تازه

سناتوران: پاکستان در پی اماج قرار دادن چهره های اثر گذار در افغانستان است

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

رئیس مجلس سنا طالبان را اجیران و نوکران پاکستان خطاب می کند که به دستور این کشور در ویرانی و خون ریزی درافغانستان ادامه میدهند.

وی میافزاید که بسیاری از گروه های هراس افگن به شمول طالبان وسیله رسیدن پاکستان به هدف هایش است و این گروه زنده گی مصئون در هیچ جای ندارند.

همزمان با مرگ ملا اختر محمد منصور در پاکستان ودیگر رهبران گروه های هراس افگن یک بار دیگر ثابت شد که گروه طالبان اجیران و نوکران این کشور هستند و به دستور سازمان استخبارات نظامی پاکستان در برابر حکومت افغانستان می جنگند.

رئیس مجلس سنا با تاکید براین مطلب می گوید که پاکستان هیچ گاهی از نیرنگ در برابر افغانستان دست نخواهد برداشت و برای به دست آوردن منافع اش از هر گزینه کار میگیرد.

فضل الهادی مسلمیار، رئیس مجلس سنا میگوید، ” طالبان نوکر و اجیران پاکستان هستند و این کشور همواره این گروه ها را به معامله گرفته است و این کشور تلاش دارد تا از هر فریب و نیرنگ در برابر افغانستان استفاده می کند و طالبان وسیله این کشور است که زنده گی مصئون در هیچ جای ندارند.”

درهمین حال شماری از سناتوران میافزایند که سازمان استخبارات نظامی پاکستان همواره گروه های هراس افگن را در برابر افغانستان آماده کرده اند واین بار میخواهند تا شخصیت های اثر گذار کشور را آماج قرار دهند.

سناتور حنیف حنیفی میگوید، ” آی اس آی تلاش تا این بار کدر ها و شخصیت های که به مردم و کشور خدمت می کنند از بین ببرد و باید در برابر این دسیسه های پاکستان اقدامات صورت گیرد.”

سناتور، آمنه افضلی  نیز میگوید، ” پاکستان هزاران ملا منصور را تربیه کرده و تربیه خواهد کرد و برای نابودی افغانستان فرستاده میشوند و باید جهانیان جلو دسیسه های پاکستان را در برابر افغانستان بگیرد.”

این سناتوران در مجلس تاکید می ورزند که جهانیان به ویژه امریکا اگر میخواهد که هراس افگنی درمنطقه را از بین ببرد باید پاکستان را بیشتر زیر فشار قرار دهند و جلو حمایت این کشور را از گروه های هراس افگن بگیرند.

Trending

خروج از نسخه موبایل