اخبار ساحوی

سپاه پاسداران ایران: به «مرکز جاسوسی» اسرائیل در عراق حمله کردیم

Published

on

(Last Updated On: جدی ۲۶, ۱۴۰۲)

سپاه پاسداران ایران اعلام کرده که «مرکز جاسوسی» اسرائیل در منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق را مورد حمله قرار داده است و نیروهای خاص این کشور گفتند که آنها همچنین به داعش در سوریه حمله کردند.

به گزارش رویترز، این حملات در میان نگرانی‌ها در مورد تشدید درگیری صورت می‌گیرد که از زمان آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در هفتم اکتوبر، با ورود متحدان ایران از لبنان، سوریه، عراق و یمن، در خاورمیانه گسترش یافته است.

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی که باعث کشته شدن قوماندانان سپاه و محور مقاومت شد، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق با راکت‌های بالستیک منهدم شد.»

ایران قول داده بود که انتقام کشته شدن سه عضو سپاه پاسداران در سوریه از جمله یکی از قوماندانان ارشد آن را که در این کشور به عنوان مشاوران نظامی خدمت کرده بودند، می‌گیرد.

از زمان حمله هفتم اکتوبر توسط حماس به اسرائیل و آغاز حملات اسرائیل در غزه و لبنان، بیش از ۱۳۰ عضو حزب الله لبنان تحت حمایت ایران در درگیری ها کشته شده اند.

در بیانیه سپاه آمده است: «به ملت خود اطمینان می‌دهیم که عملیات تهاجمی سپاه تا انتقام آخرین قطرات خون شهدا ادامه خواهد داشت.»

علاوه بر حملات شمال شرق اربیل پایتخت کردستان در یک منطقه مسکونی در نزدیکی قونسلگری ایالات متحده، سپاه پاسداران گفت که آنها «تعدادی از راکت‌های بالستیک را در سوریه پرتاب کردند و عاملان عملیات تروریستی» در ایران از جمله داعش را ار بین بردند.

 

Trending

خروج از نسخه موبایل