اخبار ساحوی

شرکت مخابراتی افغان بیسیم و رادیو تلویزیون آریانا از مقام والای زن تجلیل نمود

Published

on

(Last Updated On: حوت ۲۱, ۱۳۹۱)

شرکت مخابراتی افغان بیسیم وشبکه ی جهانی تلویزیون آریانا روز دوشنبه(21حوت) از کارکردهای زنان و دخترانی که در این شرکت ها کارمی کنند طی برنامه ی ویژه تقدیر کردند.

مسوولان برگزاری این چنین مراسم را برای یاد بود از مقام والای زن افغان مهم خوانده حضور زنان را درعرصه های متفاوت اجتماعی، سیاسی ،تاثیر گذار می دانند.

امین رامین رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم کارکرد های زنان را در این اداره توصیف کرده گفت:” با افتخار میتوانم بگویم که از ده سال بدین سو شرکت مخابراتی افغان بیسیم و نیز از هفت سال به این طرف رادیو تلویزیون آریانا پذیرای اشتغال زنان بوده است، این دو نهاد همواره سعی نموده اند تا زمینه کار و فعالیت زنان و دخترا را و همچنان زمینه پیشرفت و ترقی را برای این طبقه فراهم نمایند.

دراین برنامه که سناتورانجنیراحسان الله بیات موسس وبنیان گذارشبکه ی مخابراتی افغان بیسیم و تلویزیون آریانا، نیزحضورداشت ،حضور زنان را دریک دهه ی اخیر در نهادهای مختلف حکومتی وغیرحکومتی امیدوارکننده خواند.

درهمین حال شماری ازکارکنان این نهادها تجلیل از روز زن و ارج گذاری به مقام والای زنان رنجکشیده افغان را ستایش کرده حضور زنان را دریک دهه ی اخیر درصحنه ی اجتماعی  برای آینده ی زنان افغان امیدوار خواندند.

این تجلیل درحالی صورت می گیرد،که کمیسیون مستقل حقوق بشرسال جاری را سالی خشونت بار    برای زنان افغانستان می خواند.

Trending

خروج از نسخه موبایل