علم و تکنالوژی

شرکت موترسازی هیوندای تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۰ میلیارد دالر در امریکا سرمایه گذاری خواهد کرد

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۱, ۱۴۰۱)

شرکت موترسازی هیوندای امروز (یکشنبه ۱جوزا) اعلام کرد به منظور تقویت همکاری با شرکت های امریکایی در زمینه تکنالوژی‌های پیشرفته، تا سال ۲۰۲۵ ، حدود ۵ میلیارد دالر دیگر در ایالات متحده سرمایه گذاری خواهد کرد.

این سرمایه‌گذاری‌ها که در جریان سفر جو بایدن به سئول اعلام شد، در زمینه‌های رباتیک، حمل و نقل هوایی شهری، رانندگی خودکار و هوش مصنوعی صورت خواهد گرفت.

شرکت موترسازی هیوندای موتور که دو شرکت هیوندای موتور و کیا موتور را در خود جای داده است، روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد برای ساخت وسایل نقلیه برقی (EV) و تجهیزات باتری، ۵.۵ میلیارد دالر در گرجستان سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری‌های جدید، کل سرمایه برنامه ریزی شده ایالات متحده را تا سال ۲۰۲۵ به حدود ۱۰ میلیارد دالر می رساند که بالاتر از ۷.۴میلیارد دالری است که سال گذشته اعلام شده بود. سومین موترساز بزرگ جهان از نظر میزان فروش، هنوز اعلام نکرده است که این ۵ میلیارد دالر اضافی در کجا سرمایه گذاری خواهد شد.

چانگ ایوی-سان معاون هیئت مدیره شرکت موترسازی هیوندای موتور، گفته است: “من مطمئن هستم که کارخانه جدید در گرجستان به ما کمک می کند تا با ساخت موترهای برقی با کیفیت برای مشتریان امریکایی خود، در صنعت موترسازی امریکا پیشرو باشیم. “

Trending

خروج از نسخه موبایل