رویداد های اخیر

صعود تیم فوتبال لایپزیک به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

Published

on

(Last Updated On: اسد ۲۴, ۱۳۹۹)

باشگاه فوتبال آلمانی لایپزیک پنجشنبه شب تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را با نتیجه دو بر یک شکست داد و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

نیمه‌ی اول بازی بدون گول دنبال شد و دنی اولمو در اوایل نیمه دوم، لایپزیک را پیش انداخت. ژائو فلیکس از روی نقطه ی پنالتی کار را برای اتلتیکو به تساوی کشاند.

بازی به سوی وقت های اضافه در حرکت بود، تا اینکه در دقیقه ی ۸۸، تایلیر آدامز دفاع امریکایی لایپزیک، گول پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند.

باشگاه فوتبال لایپزیک که یازده سال پیش توسط شرکت رید بول تاسیس شده بود، هفته ی بعد در نیمه نهایی مقابل پاریس سینت جرمن صف آرایی خواهد کرد.

جولیان ناگلزمان، مربی لایپزیک درباره ی مصاف با پی اس جی گفت: “بازی مقابل توخل ]مربی پی اس جی[ همیشه جالب است زیرا وی خوب میداند که چطور فوتبال بازی کند. امیدوارم ایده ای خوبی برای بازی مقابل او پیدا کنم تا بازیکنانم مثل بازی با اتلتیکو با پی اس جی بازی کنند. آنها بازی خوبی خواهند کرد.”

در دیگر بازی مرحله ی یک هشتم نهایی، امشب دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

مسابقه نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار است به تاریخ ۲۳ آگوست در ورزشگاه استادیو دی لوز در شهر لیسبون کشور پرتگال برگزار شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل