اخبار ساحوی

ظاهر، ظاهر: عدم مجازات مجرمین باعث افزایش جرایم جنایی میشود

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

مسوولان در وزارت داخله کشور گفته اند که پولیس ملی توانایی جلوگیری از هرنوع بی نظمی های زورمندان را دارد، اما عدم حمایت دولتمردان و سیاست مداران مانع راه آنها میشود.
فرمانده پولیس کابل از حکومت وحدت ملی پیشنهاد کرده است تا برای جلوگیری از نفوذ زورمندان در شهر، آنان باید مجازات شوند.
جنرال ظاهر ظاهر فرمانده پولیس کابل که با جمعی از خبرنگاران صحبت میکرد گفت:” الحمدالله ظرفیت و نیرو های مجهز بخاطرمهار کردن هرنوع آشوب را در اختیار داریم و پولیس کابل دراین مورد تجربه خیلی خوبی ندارد، اما در کنار این همه ما به حمایت بسیار شدید ضرورت داریم تا جلو این زورمندان و کسانی را که از مجرمان حمایت میکنند بگیریم”.
به باور آقای ظاهر عدم مجازات مجرمین باعث آسیب وارد شدن به دستاوردهای پولیس و افزایش جرایم جنایی میشود.
وی از حمایت و همکاری حامد کرزی رییس جمهور پیشین اظهار رضایت کرد و در کنار آن از حکومت وحدت ملی خواست تا برای جلوگیری از جرایم آنان را حمایت کنند.
در همین حال سخنگوی وزارت امور داخله از فرمان رییس جمهور احمدزی مبنی بر تغییرات پولیس ملی در یک ماه آینده بر اساس شایسته سالاری استقبال میکند.
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله گفت:” ما از این فرمان رییس جمهور استقبال میکنیم و بدون شک این در امور کار پولیس بهبود را ایجاد میکند و ما همیشه خواهان این بودیم که نهاد های افغانستان بخصوص پولیس نهاد ملی است و تعلق به مردم افغانستان دارد و باید از هرنوع مداخلات و نفوذ سیاسی مصئون باشد”.
رییس جمهور احمدزی تلاش برای آوردن اصلاحات در صفوف پولیس را نشانه ای از وفاداری حکومت وحدت ملی بر تعهداتش برای اصلاحات یاد می کند.

Trending

خروج از نسخه موبایل