اخبار ساحوی

فارغان مکاتب در غزنی از روند آزمون کانکور شکایت کردند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

ده ها تن از فارغان مکاتب در ولایت غزنی از روند آزمون کانکور که دو روز قبل در این ولایت برگزار شده بود شکایت کردند و گفتند؛ برای حل پرسش های آزمون کانکور تنها یک ساعت و سی دقیقه برایشان وقت داده شده بود.

به گفته شماری از اشتراک کننده گان در این کانکور، آزمون ساعت چهار عصر آغاز شد و پس از  یک ساعت و سی دقیقه اوراق آزمون به زور از نزد شان جمع گردید.

از سوی هم آنان میگویند بیش از هشت صد تن افزون بر آنکه پرسش های شانرا حل نکرده اند حتی رشته ی دلخواه خود را نیز انتخاب نکرده اند.

یکی از اشتراک کننده ها در این آزمون گفت:” حوالی ساعت پنج و ده دقیقه امتحان شروع شد و از اینکه هوا تاریک شد ما شماره فورم را رسانده نتوانستیم”.

از سوی هم شماری دیگر از فارغان در این ولایت شاکی اند که از سوی کمیته ی امتحانات برای آنها کارت امتحان کانکور توزیع نشده و این کار باعث شده تا نتوانند که در این آزمون شرکت کنند.

پوهاند میرهارون احمدی رییس کمیته امتحان کانکور درغزنی نیز با تایید این مشکل گفت:” نماینده های شورا های ولایتی در ارتباط به این مسأله نزد والی صاحب تشریف بردند و والی صاحب هم در مورد با وزارت تحصیلات عالی تفاهم کردند و گفتند که این مسأله به زودی حل میشود”

پیش از این به نسبت مشکلات در آزمون کانکور ولایت لوگر  نیز اوراق باطل شد و قرار است از فارغان مکاتب در این ولایت دوباره آزمون اخذ شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل