Connect with us

تعهد

مبارزه با ویروس کرونا؛ بیات گروپ کمپاین گسترده برای بهداشت عامه راه اندازی کرد

منتشر شده

در

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

بیات گروپ کمپاین گسترده ای تحت نام «جلوگیری از گسترش ویروس» برای مبارزه با ویروس کرونا را در افغانستان آغاز کرده است.

این نهاد در اعلامیه ای گفته است که بیات گروپ، شرکت مخابراتی افغان بیسیم، رادیو و تلویزیون آریانا و بنیاد بیات، این کمپاین را در سراسر کشور راه اندازی کرده اند که شامل ضد عفونی کردن شهرهای افغانستان و نیز آگاهی دهی در مورد ویروس کرونا میشود.

طی یک بیانیه که به روز سه شنبه مورخ ۱۴ اپریل منتشر شد، بیات گروپ اذعان داشته است که این کمپاین در ماه مارچ و در همکاری با وزارت صحت عامه دست به کار شده است.

در بیانیه آمده است که بیات گروپ فعالیت های ضد عفونی کردن شهر ها و ولسوالی ها را در کندهار و کابل از اوایل اپریل آغاز نموده است.

داکتر احسان الله بیات، موسس و رئیس بیات گروپ، گفته است: ‌”ویروس کرونا جدی ترین خطر صحی افغانستان در دهه های اخیر است و ما برای متوقف نمودن این ویروس و جلوگیری از ابتلا شدن افغان ها، کار همه جانبه خواهیم کرد.”

این نهاد در نظر دارد تا این کمپاین را در سرتاسر افغانستان؛ چون هرات، ننگرهار، بلخ، کندهار و کندز نیز گسترش دهد.

 

داکتر بیات اضافه نمود: “با همکاری وزارت صحت عامه، ما کمپاین صحت عامه و آموزشی برنامه «جلوگیری از گسترش ویروس» را در سرتاسر افغانستان گسترش خواهیم داد. گروپ و بنیاد بیات در برنامه های طویل المدت اش برای گسترش شبکه های صحی و شفاخانه ها در افغانستان تردید نخواهد کرد.”

کمپاین مبارزه با ویروس کرونا تحت رهبری بیات گروپ، شرکت افغان بیسیم و شبکه تلویزیونی آریانا از سوی محمد داوود سلطان زوی شهردار کابل و دیگر مقامات افغانستان، استقبال شد.

این در حالیست که گروپ بیات و شرکت مخابراتی افغان بیسیم معلومات در رابطه به مبارزه با ویروس کرونا را از طریق افغان بیسیم – صفحات فیسبوک تویتر و وبسایت های شبکه تلویزیونی آریانا و پیام های کتبی به ۵ میلیون مشترک شرکت افغان بیسیم و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی آریانا رسانیده است.

این پیام ها که به شکل بروشور های معلوماتی و اعلامیه های خدمات عامه برای رادیو تلویزیون آریانا آماده شده است، توصیه های ساده و ضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را ارایه میکند.

–  شستن دست به صورت مکرر با آب و صابون

–  جلوگیری از تماس نزدیک با افراد و ماندن در خانه و رعیات حد اقل شش فوت فاصله با مردم

–  پوشیدن ماسک و پوشاندن صورت در حضور دیگران

–  پوشاندن صورت و بینی در هنگام سرفه و عطسه

–  پاک کاری و ضد عفونی کردن سطوح

باید گفت که این کمپاین یک مثال بسیار قدرتمند از تعهد گروپ بیات برای حفاظت از صحت افغان ها میباشد.

 

داکتر احسان الله بیات خاطر نشان کرد:

“این یک گام دیگر در هدف ما برای کمک به تمام افغان ها  است تا آنها به خدمات صحی دسترسی داشته باشند و زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند.”

 

 

قابل یادهانی است که از سال ۲۰۰۶ بدینسو، گروپ و بنیاد بیات به عنوان بزرگترین نهاد خیریه افغانستان ۵۰۰ پروژه را در سکتور صحت و کمک به بهداشت افغان ها اجرا نموده است. این پروژه ها شامل اعمار ۱۴ شفاخانه است که خدمات نجات دهنده ی زندگی برای ۳ میلیون نفر را ارایه نموده است.

تعهد

تعهد: اجراات و تعهدات شهرداری کابل

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)
Continue Reading

تعهد

تعهد: بررسی چگونگی تعهدات و اجراات وزارت ارشاد حج و اوقاف

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)
Continue Reading

تعهد

تعهد: بررسی چگونگی تعهدات و اجراات وزارت اقتصاد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)
Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!