اخبار ساحوی

مجلس نمایندگان شرکت مخابراتی افغان بیسیم را تقدیر کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

مجلس نمایندگان روز یکشنبه (12 قوس)، شرکت مخابراتی افغان بیسیم را به دلیل عرضه خدمات خوب مخابراتی در کشور مورد تقدیر قرار داد.

قیس حسن رییس کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس نمایندگان می گوید که این شرکت در ارائه خدمات مخابراتی برای مردم افغانستان بهترین کار ها را انجام داده است.

او گفت که این نخستین باریست که یک شرکت مخابراتی را به دلیل ارائه خدمات مناسب مورد تقدیر قرار می دهند.

در همین حال، امین رامین رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم ضمن ستایش از مجلس نمایندگان، اظهار داشت که افغان بیسیم می کوشد تا بهترین خدمات مخابراتی را در سراسر افغانستان ارائه نماید تا از این طریق باعث نزدیکی افغان ها شود.

آقای رامین هم چنان می افزاید که شرکت افغان بیسیم تلاش می کند تا ارایه خدمات و عرضه سیم کارت ها مطابق قوانین کشور صورت گیرد. وی تاکید دارد که هیچ سیم کارتی بدون راجستر به مشتریان توزیع نمی شود.

شبکه ی مخابراتی افغان بیسیم نخستین شبکه مخابراتی بیسیم در افغانستان می باشد که اکنون  با داشتن  بیشترین  مشتری تمام ولایت های افغانستان به ویژه ساحات دور دست و کوهستانی را تحت پوشش خدمات مخابراتی قرار داده است.

مسئولان شرکت افغان بیسیم میگویند که هم چنان کوشش دارند تا آن نقاطی از کشور که هنوز به خدمات مخابراتی دسترسی ندارند با خانواده افغان بیسیم یکجا شوند و از انزوا بیرون آورده شوند.

گفتنی است این  شبکه در پهلوی ارایه خدمات مخابراتی بهترین خدمات انترنتی را نیز برای شهروندان افغان ارائه میدارد.

Trending

خروج از نسخه موبایل