ورزش

مجیب الرحمن از ترکیب تیم در لیگ بیگ بش استرالیا حذف شد

Published

on

(Last Updated On: جدی ۱۲, ۱۴۰۲)

مجیب الرحمن، بازیکن کریکت افغانستان پس از تحریم‌های وضع شده توسط بورد کریکت افغانستان، از بازی بعدی ملبورن رینیگیدز در لیگ بیگ باش استرالیا مقابل ملبورن استارز کنار گذاشته شد.

پیش از این، بورد کریکت افغانستان اعلام کرده بود که قراردادهای سالانه مجیب الرحمن، فضل الحق فاروقی و نوین الحق به تاخیر افتاده و مجوز آنها برای بازی در لیگ‌های تجارتی به دلیل نادیده گرفتن «مسئولیت ملی» لغو شده است.

بورد کریکت افغانستان گفته بود که بازیکنان مذکور از این نهاد خواسته بودند که از قراردادهای مرکزی رها شوند و اجازه یابند در لیگ‌های خارج از کشور بازی کنند.

با این حال، نوین الحق و فضل الحق فاروقی برای بازی در سلسله مسابقات بیست آوره جاری مقابل امارات متحده عربی به تیم افغانستان راه یافته اند.

پیش از این، مدیران تیم رینیگیدز اعلام کرده بودند که هیچ درخواستی برای عدم اشتراک مجیب الرحمن در بازی های آینده دریافت نکرده اند و تا پایان فصل به حمایت از او ادامه خواهند داد.

به گزارش  CricTracker، با این حال، این تیم در روز دوشنبه بیانیه جدیدی صادر کرد و اعلام نمود که مجیب الرحمن از تیم حذف شده است.

در بیانیه آمده است: «مجیب الرحمن پس از تغییر در شرایط شهادت‌نامه عدم اعتراض که باعث شد او در بازی حضور نداشته باشد، از تیم کنار گذاشته شد.»

مجیب الرحمن در آخرین بازی رینیگیدز مقابل ادلاید استرایکرز در ۲۹ دسمبر حضور داشت.

Trending

خروج از نسخه موبایل