علم و تکنالوژی

محکمه کلمبیا جلسه‌ قضایی را در متاورس برگزار کرد

Published

on

(Last Updated On: حوت ۷, ۱۴۰۱)

محکمه کلمبیا یکی از اولین جلسات قضایی را با استفاده از تکنالوژی متاورس به تاریخ ۱۵ فبروری برگزار کرد.

ماریا ویکتور، قاضی یکی از محاکم کلمبیا، اجرای این جلسه را با استفاده از تکنالوژی Horizon Worlds ارایه شده توسط متا و کارتون‌های مجازی برای نمایندگی از شرکت کنندگان در این روند تایید کرد.

ماریا ویکتوریا اظهار داشت تایید هویت واقعی دستیاران  یکی از روندهای کلیدی در متاورس است، از شماره‌های تایید ارسال شده به ایمیل‌های ثبت شده به نام هر یک از طرفین قضیه به عنوان مدرک هویت استفاده شده است.

ماریا ویکتوریا با توجه به اهمیت این فناوری برای قوه قضاییه دولت اظهار داشت: «متاورس یک ابزار تکنالوژی است که می‌تواند دسترسی به اجرای عدالت را تسهیل کند. استفاده از تکنالوژی اطلاعات در توسعه رسیدگی‌های قضایی هدف اساسی تسهیل و تسریع این روندها را دارد.»

در حالی که جلسه بدون مشکل برگزار شد، ۲۵۰۰ شهروندی که مخاطبان عمومی را از طریق یوتیوب تماشا کردند، نظرات متفاوتی در مورد استفاده از متاورس در این نوع روند داشتند. در حالی که این عمل توسط اکثر استفاده کنندگان تایید شد، برخی دیگر اظهار داشتند که این تکنالوژی هیچ مزیتی ندارد.

نکته دیگری که باید در مورد این نوع روند مجازی به آن اشاره شود، ناتوانی در تجزیه و تحلیل ویژگی‌های روانی شرکت کنندگان به دلیل دخالت کارتون‌های متاورس به جای خود واقعی آن‌ها است.

یکی از استفاده کنند‌گان درخواست کرد که به‌دلیل مزایایی که در مقایسه با جلسات عادی در مورد حمل و نقل شهروندانی که ممکن است دور از محکمه زندگی کنند، باید از متاورس بیشتر استفاده شود.

در پاسخ به این نظرات، ماریا ویکتوریا اعلام گفت: «انتقادات سازنده‌ای که در این مورد داریم را درک می‌کنم، ما این‌جا هستیم تا این روند جلو برود.»

متاورس همچنین در حال حاضر برای کارآمدتر کردن روندهای صنعتی و برای نمایش و فروش موترها، در میان سایر موارد استفاده می‌شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل