اخبار ساحوی

مسوولان وزارت فواید عامه تعدادی از راه ها را مسدود کرده اند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

مسوولان وزارت فواید عامه هشدار می دهند که در 9 ولایت و 18 منطقه هنگام ریزش برف خطر وجود دارد.

سرپرست وزارت وزارت فواید عامه می گوید، مردم در این محلات هنگام رفت و آمد باید به رهنمایی های کارمندان آنان توجه کنند تا جلو وقوع خطرات احتمالی گرفته شود

به گفته مسوولان وزارت فواید عامه این ساحات خطرناک در ولایت های پروان،لوگر، ننگرهار، میدان وردگ، بامیان، سرپل، بادغیس، غزنی و غور می باشد و اکنون به خاطری این راه ها مسدود است که از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

نورگل منگل سرپرست وزارت فواید عامه میگوید” از تمام مردم می خواهیم که هنگام مسافرت به این محلات به رهنمایی های کارمندان ما توجه کنند تا جلو وقوع خطرات احتمالی گرفته شود”

وی تاکید می کند که تلاش جریان دارد تا راه های مسدود شده بازگشایی شوند. وی می افزاید که در بسیاری از مناطق کشور سیلاب نیز آمده است که از تلفات و خسارات آن معلومات دقیق در دست نیست

آقای منگل گفت” ما به اساس پلان سالانه آماده گی داریم، این را گفته می توانم که مشکلی به وجود نمی آید سالنگ را به خاطری مسدود ساختیم که طوفان جریان دارد))

به اساس معلومات وزارت فواید عامه در هنگام برف باری در سراسر کشور 902 محل آسیب پذیر است. مسوولان در این وزارت می گویند، کشور جاپان 142 موتر برف پاک کن را به آنان کمک کرده است که با به دسترس قرار گرفتن آن مشکلات حل خواهد شد.

Trending

خروج از نسخه موبایل