اخبار ساحوی

مسوولیت تثبیت و کنترول کیفیت نفت و گاز وارداتی به اداره تنظیم نفت وگاز انتقال یافت

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

مسوولیت تثبیث و کنترول کیفیت نفت و گاز وارداتی در شهرک مرزی حیرتان از ادارات جیوکیم میدل ایست، و نورم استندرد، به اداره تنظیم نفت و گاز، ریاست مواد نفتی و گاز مایع انتقال یافت.

مقام‌های این ریاست تأکید می‌کنند که با انتقال این مسوولیت از ورود مواد نفتی و گاز مایع بی کیفیت به داخل افغانستان جلوگیری خواهند نمود.

با ا ین حال نجیب الله مبین، رییس مواد نفتی و گاز مایع حیرتان می‌گوید پس از این از ورود مواد نفتی و گاز مایع بی کیفیت در بنادر تجارتی افغانستان جلوگیری خواهند نمود.

از سوی هم، عبدالرووف امیری، رییس شهرک مرزی حیرتان نیز انتقال مسئولیت تثبیت و کنترل کیفیت مواد نفتی و گاز مایع به اداره تنظیم نفت و گاز ریاست مواد نفتی را در کاهش واردات مواد بی کیفیت مؤثر می داند.

در همین حال، برخی وارد کنندگان مواد نفتی و گاز مایع در بندر تجارتی حیرتان از این اقدام استقبال نموده آن را به نفع دولت و وارد کنندگان میدانند.

افزایش درآمد مالی دولت، اشتغال زایی، استخدام افراد حرفه ای و کنترول دقیق‌تر کیفیت مواد نفتی و گاز مایع از مزیت‌های انتقال مسئولیت کنترل کیفیت مواد نفتی و گاز مایع به دولت افغانستان عنوان می‌شود.

 

Trending

خروج از نسخه موبایل