اخبار ساحوی

مقامات محلی: انتقام کشته شدن سه فرمانده ولسوالی جغتو غزنی را میگیریم

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

مقامهای محلی درغزنی به منظور بررسی دلیل کشته شدن سه فرمانده ولسوالی جغتو طی دو ماه اخیر و نظارت از اوضاع امنیتی به این ولسوالی رفته و به باشنده گان این ولسوالی وعده دادند که بزودی عاملین قتل این فرماندهان را ردیابی و بازداشت کرده، انتقام خواهند گرفت.

شماری از نماینده گان و باشندگان این ولسوالی از نا امنی در این ولسوالی شاکی اند و ادعا دارند که نیروهای امنیتی کافی و جنگ افزار سقیل وجود ندارد و برخی هم عاملین کشتار این فرماندهان را هم قطاران خود پولیس در این فرماندهی میدانند و خواهان بازداشت انان اند.

باشنده گان این روستاها اعتراض دارند که ساختمان این ولسوالی درجای مناسب نیست و مردم برای حل مشکلات شان به اینجا رسیده گی نمیتوانند.

در عین حال فرمانده پولیس غزنی با تایید این چالش های امنیتی، فردین فرمانده جدید پولیس این ولسوالی را نیزمعرفی کرد، و تعهد سپرد که برای تجهیز و بازگشت نیروهای امنیتی این ولسوالی که در جاهای دیگر خدمتی رفته اند، اقدام جدی خواهند کرد.

از سوی هم والی غزنی وعده سپرد که علل کشته شدن فرماندهان امنیتی این ولسوالی را به گونه جدی بررسی کنند.

به گفته باشنده گان این ولسوالی هرچند امنیت داخلی این ولسوالی تامین است، اما ولسوالی که هم مرز با این ولسوالی است، امنیت انرا به تهدید روبروساخته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل