مسابقات المپیک توکیو 2020

ملی پوش تکواندوی کشور با یک شکست از ادامه بازهای المپیک ۲۰۲۰ حذف شد

Published

on

(Last Updated On: اسد ۵, ۱۴۰۰)

کمیته ملی المپیک افغانستان گفته که فرزاد منصوری، ملی پوش تکواندوی کشور، صبح امروز (سه شنبه ۰۵اسد) در برابر حریف کوریایی‌اش با حساب ۱۳ بر ۱۲ تن به شکست داده است.

به گفته‌ی این کمیته این رقابت در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرام برگزار شد که منصوری تا نزدیک به ثانیه‌های پایانی مسابقه از حریف‌اش پیش بود.

کمیته المپیک افزوده که در صورت راه یابی تکواندو کار کوریایی به دیدار نهایی این وزن (+۸۰ کیلوگرام) منصوری چانس رقابت بر سر مدال برنز را به دست خواهد آورد.

کمیته ملی المپیک افغانستان گفته که آن کیودون رقیب کوریایی فرزاد منصوری در مقابل حریف قزاقستانی خود به پیروزی رسیده است و به نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت.

در صورتیکه آن کیودون بتواند به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یابد ملی پوش تکواندوی کشور می‌تواند برای مدال برنز رقابت کند.

ساعتی بعد کمیته المپیک گفت که کیو دونِ کوریایی با شکست ۱۲ بر ۶ برابر ملی پوش مقدونیه، نتوانست به دیدار نهایی برسد و همین امر سبب شد تا فرزاد منصوری ملی پوش تکواندوی کشور از ادامه مسابقات المپیک توکیو حذف شود و نتواند برسر کسب مدال برنز مبارزه کند.

فرزاد منصوری ملی پوش تکواندوی کشور در نخستین بازی خود برابر حریف از کوریا با حساب نزدیک ۱۳ بر ۱۲ تن به شکست داده بود.

این در حالی است که پیش از این مهدی یاوری، یگانه ورزشگار نشانه‌زنی کشور یک‌شنبه گذشته ( ۰۳اسد) در فاصله ۱۰ متر تفنگ بادی نتوانست به موفقیت برسد و از ادامه بازی‌ها در دور بعدی حذف شد.

به گفته‌ی کمیته المپیک مهدی یاوری با کسب ۶۰۱،۴ امتیاز از رقابت‌ها حذف شد.

او که به عنوان نفر هشتم این رقابت را شروع کرده بود با ۴۶ حریف روبرو شد که در بخش ۱۰ متر نتوانست امتیاز مورد نظر را کسب نماید.

Trending

خروج از نسخه موبایل