خبرهای تازه

مولانا عبدلله: نیروهای ویژه پولیس وارد مرکز دیجیتالی کمیسیون شده اند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

مولانا محمد عبدالله یک عضو کمیسیون مستقل انتخابات می گوید که نیروهای ویژه پولیس شب گذشته درب مرکز جمع اوری اطلاعات دیجیتالی کمیسیون مستقل انتخابات را شکستانده و یک تعداد شان وارد این مرکز شده اند.

آقای عبدالله می گوید: “امشب چند نفر از این ها (نیروهای ویژه پولیس)  قفل دهلیز را شکستانده اند و  داخل شده اند. من جزیات بیشتر ندارم چون ما تقسیم وظایف از ارگان های امنیتی در اینجا نداریم و پنج نهاد امنیتی این جا کار می کند.”

این عضو کمیسیون مستقل انتخابات تاکید دارد که ورود افراد مشکوک تحت نام های مختلف به کمیسیون انتخابات، نگرانی ها را افزایش داده است.

عبدالله می افزاید: ” آنچه که بنام وضعیت امنیتی در طول هفت ماه در داخل کمیسیون وجود دارد شبیه به یک جبهه جنگ است نه یک اداره ملی مستقل دولتی.”

وزارت داخله ادعای ورود نیروهای ویژه به بانک اطلاعات کمیسوین را بی بنیاد می خواند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله می گوید: ” خبرهای نشر شده مبنی بر اینکه گویا نیروهای امنیتی در امورات داخلی کمسیون مستقل انتخابات مداخله کرده باشد کاملا بی اساس است.”

در همین حال ۲۳ روز از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می گذرد اما تا اکنون کمیسیون مستقل انتخابات نتوانسته سطح اشتراک بایومتریکی رای دهنده‌گان را نهایی کند.

در این مرکز  بیش از دو هزار دستگاه  قرنطین شده قرار دارد اما یک هفته می گذرد و کمیسیون مستقل انتخابات توانسته اطلاعات تنها 14 دستگاه قرنطین شده را به ذخیره گاه مرکزی این نهاد انتقال دهد و اکنون هم روند انتقال اطلاعات از این دستگاه ها متوقف است.”

مولانا محمد عبدالله تاکید می کند: ” سهل انگاری، بیکارگی و ندانم کاری در اینجا وجود دارد. من از کسی معذرت نمی خواهم رییس کمیسیون از آدرس خود معذرت خواسته است و اگر صلاحیت میداشتم این مردم را به مراجع عدلی و قضایی معرفی میکردم.”

این عضو کمیسیون مستقل انتخابات برخی عملکرد های کمیسیون را پرسش بر انگیز می داند و می گوید بعضی کار های که در کمیسیون صورت می گیرد نگران کننده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل