رویداد های اخیر

میان امریکا و موجودات فضایی یک توافقنامه امضا شده است

Published

on

(Last Updated On: قوس ۱۹, ۱۳۹۹)

رسانه‌ی (آن بی سی) اسراییل به نقل از یک جنرال بازنشسته وزارت دفاع گزارش داده است که موجودات فضایی با موجودات زمینی در تماس است و دونالد ترمپ، رییس جمهور امریکا نیز از این خبر معلومات دارد.

این گزارش به نقل از هایم اشد، یک استاد دانشگاه و جنرال بازنشسته اداره فضایی اسراییل گفته است که :”این موجودات فضایی خواسته اند تا در مورد موجودیت شان به انسان‌ها معلومات ندهد بخاطریکه انسان‌ها آماده این کار نیستند.”

این گزارش افزوده است که:” موجودات فضایی در مورد انسان‌ها کنجکاو استند و میخواهند در مورد جهان معلومات پیدا کنند.”

این جنرال پیشین اسراییل همچنان گفته است که ” میان امریکا و موجودات فضایی یک توافقنامه امضا شده است و آنها همرای ما توافقنامه امضا کرده اند تا در اینجا تجارب خود را انجام دهیم.”

بر اساس  این گزارش “ترمپ از حضور این موجودات خبر بوده و میخواست در این باره معلوماتی را افشا کند اما از او خواسته شد تا از این کار برای جلوگیری از تشنج صرف نظر کند.”

این گزارش افزوده است که موجودات فضایی انتظار دارد تا انسان‌ها نیز پیشرفت کنند و با آنها روابط برقرار کنند.

تاکنون مقام‌های امریکایی و اسراییلی در این باره به رسانه‌ها چیزی نگفته اند.

اما سخنگوی اداره فضایی امریکا یا ناسا گفته است که یکی از اهداف این اداره پیدا کردن موجودات فضایی است اما تاکنون نتوانسته این موجودات را تشخیص کند.

سخنگوی ناسا در این باره گفته است:” باوجودیکه ما نشانه از موجودات فضایی را پیدا نکرده ایم. ناسا در حال کشف منظومه شمسی و فراتر از آن است تا کمک کند به سوالات شما پاسخ دهیم بشمول اینکه آیا ما در جهان تنها استیم.”

Trending

خروج از نسخه موبایل