ورزش

میرویس اشرف به حیث سرپرست کریکت ‌بورد افغانستان گماشته شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲۰, ۱۴۰۰)

رئیس الوزرای امارت اسلامی افغانستان در حکمی میرویس اشرف را به عنوان سرپرست جدید کرکت بورد افغانستان تعیین کرده است.

ذبیح‌الله مجاهد، معین وزارت اطلاعات و فرهنگ اعلام کرد که به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرای طالبان میرویس اشرف به حیث سرپرست کرکت بورد افغانستان تعیین شده است.

آقای مجاهد نوشته:” به اساس حکم شماره ۱۹۹ مقام عالی ریاست الوزراء که به تاریخ اول ربیع الثانی سال ۱۴۴۳ هجری قمری صادر شد، محترم میرویس اشرف به حیث سرپرست کرکت بورد افغانستان تعیین گردید”.

میرویس اشرف عضو پیشین کرکت بورد افغانستان بود و خبر تقرر او به عنوان سرپرست این نهاد ورزشی برای یک ساعت در صفحه فیسبوک کرکت بورد نشر و بعد حذف گردید.

مسئولان کرکت بورد افغانستان ادعا کرده که پست شب گذشته آنها در ارتباط به تقرر میرویس اشرف، توسط مدیریت فیسبوک حذف شده و تا ۲۴ ساعت دیگر اجازه نشر هیچ موضوعی را ندارد.

کرکت بورد افغانستان می‌گوید که پس از انتصاب اشرف، وی برای شرکت در نشست مشترک شورای جهانی کرکت به امارات متحده عربی سفر کرده است.

در اعلامیه کرکت بورد آمده است که:”نصیب خان، مدیر اجراییه کرکت بورد منتظر آقای اشرف در امارات متحده عربی بوده تا به طور مشترک به نمایندگی از افغانستان در این نشست، به سوالات پاسخ دهند و همچنان آخرین تحولات در کرکت کشور را با شورا شریک سازند.”

Trending

خروج از نسخه موبایل