اخبار ساحوی

نشر گزارش خودسوزی یک جوان با واکنش های مختلف روبرو شده است

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

نشر گزارش فیروز که خودش را روز جمعه به آتش کشید نگرانی و واکنش های را به دنبال داشته است.

این گزارش سه شنبه شب از آریانا نیوز برای بار نخست نشر شد ، به دنبال نشر این گزارش بیش از دو صد هزار کاربر در شبکه های انترنتی آنرا نشر کرده و از حکومت و مردم خواسته اند تا در قبال این رویداد خاموش نباشند.

جوانی که خودش را به آتش کشید و خواست صدای هزاران تنی باشد که بی عدالتی زندگی شان را آتش زده است. این جوان می خواست با دختری پیوند زندگی بسته کند اما اختطاف و تجاوز بر این دختر سبب شد که فیروز خود را به آتش بزند.

این خبرشب سه شنبه از تلویزیون اریانا نیوز به گونه ویژه نشر شد وبازتاب این خبر در شبکه های اجتماعی دور از انتظار بود .

کاربران فیس بوک با هم رسانی این گزارش ، هرکدام درد مشترک را فریاد کردند و خواستار به پا ایستادن مردم دربرابر این بی عدالتی ها شدند .

بیش از دو صد هزار تن در داخل و خارج از کشور این گزارش را دیده اند و هزاران تن احساسات شان را پای این گزارش ریخته اند ، به قول این کاربران کابل پایتخت بی بند و باری است که هرکس هرکاری دلش بخواهد می کند.

انتقادهای درشت این مردم که از دولت است ، دولتی که درهرمرحله ناکاراخوانده شده است به ویژه محمد اشرف غنی رییس جمهور و عبدالله عبدالله رییس اجرایه ، کسانی که تاحال به وعده های خود برای امنیت مردم این کشور به گونه لازم وفا نکرده اند .

کاربران می گویند ، باید تمام مردم برای دفاع از حق خواهر و مادر وهمسر خود به شهر برایند.

پولیس کابل گفت فیروز روزشنبه خودش را به آتش کشید اما یکی از اقارب نزدیک فیروز درتماسی به من میگوید که این رویداد بامداد روز جمعه صورت گرفته است .

گزارش فرحناز فروتن

Trending

خروج از نسخه موبایل