اخبار ساحوی

نشست امنیتی بین والیان 9 ولایت شمال با حضور لوی درستیز کشور در بلخ

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

شیرمحمد کریمی لوی درستیز کشور می گوید، چالش های امنیتی در سطح کشور هنوز مراکز انتخاباتی را تهدید میکند و نیروها امنیتی تا اوایل ماه حمل سال پیشرو با راه اندازی عملیات ها این مشکل را برطرف خواهند کرد.

بااین حال برای تامین امنیت، انتخابات پیشرو نشست امنیتی باحضور مسئولان امنیتی وبرخی از والیان ولایات شمال وشمال شرق درفرماندهی 209 شاهین بلخ راه اندازی شد.

لوی درستیز کشور که درنشست مشترک امنیتی برای تامین امنیت انتخابات به مزارشریف آمده است می گوید هنوز چالش های امنیتی در سطح کشور مراکز انتخاباتی را تهدید میکند.

آقای کریمی، فاریاب وبدخشان را درشمال ازولایاتی میداند که به گفته او تهدید های امینتی بیشتر دراین دو ولایت دامنگیر مردم است.

جنرال کریمی درحالیکه از اکمال 95 درصد نیروهای ارتش خبر میدهد ، اما می گوید درصورت نیاز برای انتفال مواد اساس، زخمیان و کشته شده گان از نظامیان خارجی درخواست کمک خواهند کرد .

این نشست امنیتی که برای تامین امنیت بیشتر انتخابات پیشرو باحضور مسئولان امنیتی وبرخی از والیان ولایات شمال وشمال شرق درفرماندهی 209 شاهین بلخ راه اندازی شده اما دیده میشود که برخی از والیان دراین نشست حضورندارند.

قرار است در این نشست روی اوضاع امنیتی درآستانه انتخابات درشمال افغانستان و اتخاد برنامه ها جدی تر بحث شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل