علم و تکنالوژی

نمایندگی جدید افغان بیسیم در مرکز کاپیسا افتتاح شد

Published

on

(Last Updated On: ثور ۲۶, ۱۴۰۲)

شرکت مخابراتی افغان بیسیم نمایندگی جدید خود را برای عرضه خدمات به مشتریان و نیز خدمات اینترنتی 4G در شهر محمود راقی، مرکز ولایت کاپیسا، افتتاح و فعال کرده است.

در مراسم افتتاح این نمایندگی معاون والی کاپیسا، رییس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، رییس اداره اترا و شمار دیگری از مسوولان محلی این ولایت شرکت کردند.

مسوولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم گفتند که همزمان با افتتاح این دفتر، خدمات مشتریان، خدمات اینترنتی 4G را نیز در مرکز کاپیسا فعال ساخته‌اند.

رییس زون مرکزی شرکت مخابراتی افغان بیسیم گفت که این دفتر خدمات مشتریان مجهز با همه امکانات پیشرفته است و پس از این به مشکلات باشندگان این ولایت در بخش مخابراتی و اینترنت به موقع رسیدگی خواهد شد.

سلیمان خُرم، رییس زون مرکزی شرکت مخابراتی افغان بیسیم گفت: «این نمایندگی با تمام وسایل مجهز است و در خدمت مردم کاپیسا قرار دارد. مشکلات در بخش خدمات مخابراتی را حل می‌کند، خواه سیم کارت باشد یا اینترنت.»

معاون والی کاپیسا در این مراسم از افتتاح دفتر خدمات مشتریان شرکت مخابراتی افغان بیسیم و فعال شدن خدمات اینترنتی 4G این شبکه در مرکز این ولایت استقبال کرد و آن را در راستای حل مشکلات مردم مؤثر دانست. او همچنان تاکید کرد که در تمام جغرافیای کاپیسا فضای امن وجود دارد و از شرکت افغان بیسیم خواست که خدمات اش را در ولسوالی‌های این ولایت نیز گسترش دهد.

شیخ اسدالله سنان، معاون والی کاپیسا، گفت: «کاپیسا ولسوالی‌هایی دارد که در آن خدمات مخابراتی تا هنوز فراهم نشده است. دره‌های بزرگی داریم که تا هنوز خدمات مخابراتی در آن فراهم نشده است. از شما می‌خواهیم که چنین خدمات را به آن‌جا هم برسانید. ان شاءالله در آن‌جا امنیت تامین است. ما به اصول شما آماده هستیم.»

از سویی هم، رییس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی کاپیسا با اشاره به مشکلات موجود در بخش خدمات مخابراتی و اینترنت در ولسوالی‌های این ولایت تأکید کرد که این اداره آماده است به تمامی شرکت‌های مخابراتی به ویژه شرکت مخابراتی افغان بیسیم سهولت لازم را برای فعال ساختن خدمات مخابراتی و اینترنتی در این ولایت فراهم بسازد.

مولوی دلاور برهان، رییس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی کاپیسا، گفت: «من از شرکت افغان بیسیم بسیار تشکر می‌کنم. مردم کاپیسا از این کار خیلی خوشحال شدند. ما کاملاً آماده همکاری با شرکت‌های مخابراتی هستیم.»

مسوولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گویند با توجه به مشکلات موجود در بخش مخابرات و اینترنت در ولایت کاپیسا تلاش خواهند کرد در آینده در هماهنگی با مسوولان محلی این ولایت در نقاط مختلف و دور دست این ولایت خدمات مخابراتی و اینترنتی را به‌گونه معیاری و اساسی آن فعال نمایند.

Trending

خروج از نسخه موبایل