رویداد های اخیر

نور: امتیازات مامورین بلخ را از عواید حیرتان اجرا خواهم کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

عطا محمد نور می گوید اگر حکومت مرکزی مانع اجراات اش شود امتیازات مامورین  بلخ را از عواید کمرگی بندر حیرتان اجرا خواهد کرد.

آقای نور که به روز یکشنبه در همایشی در بلخ سخن میزد گفت: “امضایم در تمام ادارات می چلد و اگر من را بسیار مجبور ساختید، صدها میلیون دالر حیرتان عواید دارد و به کیسه شما می ریزد، بعد باز من معاشات را مستقیم اجرا می کنم، آن وقت بسیار پشیمان خواهید شد و وضعیت بدتر از امروز خواهد شد.”

آقای نور تاکید می ورزد که تا رسیدن به یک توافق کامل در کرسی ولایت بلخ باقی خواهند ماند و کسی را اجازه نخواهد داد تا مانع ادامه کار اش شود.

وی افزود: “والی هستم، تمام امضاء و امرم تا لحظه که توافق صورت می گیرد و من خود جا خالی می کنم و جمعیت تصمیم می گیرد، منحیث والی هستم و امرم نافذ است و من آن وزارت را مرد می دانم که در اینجا به من مشکل خلق کند.”

هشدار آقای نور به اداره مستقل ارگان های محلی کشور این است که دیگر در مسایل کلان سیاسی ابراز نظر نکند.

پیشتر این اداره اجراات اداری آقای نور را غیر قانونی گفته بود و هشدار داده بود که اگر امتیازها و معاش کارمندان محلی بلخ هم به امضای آقای نور باشد، از سوی حکومت اجرایی نمی شود.

عطا محمد نور تاکید می ورزد که در انتظار پایان مذاکرات میان حکومت و حزب جمعیت می باشد و اگر این مذاکرات به نتیجه برسد از کرسی ولایت بلخ کنار خواهد رفت.

تا اکنون اداره مستقل ارگان های محلی در مورد اظهارات تازه آقای نور واکنشی نداشته است اما پیشتر این اداره گفته بود که به زودی مهندس داوود والی جدید ولایت بلخ را معرفی خواهند کرد.

Trending

خروج از نسخه موبایل