جهان

هشدار حسن نصرالله در مورد حملات بیشتر به اسراییل

Published

on

Social Media
(Last Updated On: اسد ۱۷, ۱۴۰۰)

حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان  گفته است که این گروه تا هنوز پاسخ حملات اسراییل را در زمین های باز و بدون جمعیت داده است.

آقای نصرالله که روز گذشته در سالگرد انفجار بیروت صحبت می‌کرد، به اسراییل هشدار داد که به حملات اسراییل پاسخ سختی خواهد داد.

حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان گفته است: ” من به آنها هشدار می دهم. ازین پس اگر هر حمله هوایی لبنان را مورد هدف قرار بدهد باید تمام کشاورزان و غیر نظامیان باید شمال اشغال شده فلسطین را ترک کنند. چون پاسخ ما در منطقه گولان اشغال شده خواهد بود.”

حسن نصرالله تاکید می کند که حمله هوایی اسراییل به جنوب لبنان تحول خطرناکی است و حزب الله به دنبال جنگ با اسراییل نیست. ولی او با این حال از آمادگی برای مقابله با حملات اسراییل خبر داده است.

آقای نصرالله افزوده است: “ما روز گذشته زمین های باز در مزارع شیبا را مورد هدف قرار دادیم و پیام خود را فرستادیم تا گامی برداشته باشیم و بعد می توانیم با یک گام دیگر این را شدت ببخشیم.”

این نخستین بار در ۱۵ سال اخیر، و پس از جنگ ۳۴ روزه ارتش اسراییل با سازمان حزب‌الله بود که جنگنده‌های نیروی هوایی اسراییل علیه مناطقی در لبنان اقدام کردند.

Trending

خروج از نسخه موبایل