ورزش

واکنش رونالدو به حذف تیم کشورش از جام جهانی؛ رویایم به پایان رسید

Published

on

(Last Updated On: قوس ۲۱, ۱۴۰۱)

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتگال نسبت به حذف تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال پرتگال با نتیجه یک بر صفر در مقابل تیم مراکش شکست خورد و از رقابت‌های جام جهانی قطر حذف شد. این آخرین جام جهانی است که رونالدو، ستاره تیم ملی پرتگال در آن بازی کرد اما هیچ مقامی کسب نکرد.

رونالدو در واکنش به حذف تیم ملی فوتبال پرتگال از صعود به مرحله نیمه‌نهایی در اینستاگرام خود نوشت: «قهرمانی در جام جهانی با پرتگال، بزرگترین و بلند پروازانه ترین رویای دوران حرفه‌ای من بود. خوشبختانه عناوین زیادی در ابعاد بین‌المللی از جمله با لباس تیم ملی پرتگال کسب کرده‌ام، اما قرار دادن نام کشورمان در قله فوتبال جهان، بزرگ ترین آرزوی من بود. من برای بدست آوردن این هدف سخت مبارزه کردم. در ۵ حضور طی ۱۶ سال در جام جهانی گول‌زنی کردم و همیشه در کنار بازیکنان و با حمایت میلیون‌ها تن، تمام تلاشم را کردم.»

این ستاره فوتبال پرتگال افزود: «با تمام توانم در زمین حاضر شدم و هرگز از مبارزه و تلاش برای رسیدن به رویایم دست نکشیدم. فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، خیلی نوشته شده، گمانه‌زنی‌های زیادی شده، اما تعهد من به پرتگال برای یک لحظه تغییر نکرده است.»

رونالدو هم‌چنان گفت: «من همیشه کسی بودم که برای هدف همه تلاش می‌کردم و هرگز به هم تیمی‌هایم و کشورم پشت نمی‌کردم. در حال حاضر، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. متشکرم پرتگال و با تشکر از شما قطر. این رویا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود.»

Trending

خروج از نسخه موبایل