خبرهای تازه

واکنش مجلس نماینده گان به بازرسی وسایط شیشه سیاه اعضای شورای ملی

Published

on

(Last Updated On: )

قانون شکنی های حکومت ساختار نظام را برهم زده و هیچ اعتنایی به قانون اساسی کشور ندارد.

شماری از نماینده گان مجلس با ابراز این مطلب می گویند تا هنگامی که حکومت پایبند به قانون نباشد، مسوولان حکومت چگونه نماینده گان شورای ملی را قانون شکن خطاب می کنند.

عبدالرووف انعامی ، عضو مجلس نماینده گان می گوید: “مشاور شورای امنیت وکلا را دعوت به پیروی از قانون کرده درحالی که رییس جمهور قانون را شکستانده و این قانون شکنی ها ساختار نظام را برهم زده است.”

میرداد نجرابی، نماینده کاپیسا در مجلس تاکید می کند: “اتهاماتی که به مجلس وارد شده را باید به مردم روشن بسازند و توطئه چینی نکنند و بیایند وضاحت دهند که کدام وکیل مجرم است.”

درهمین حال معاون اول مجلس نماینده گان تاکید می ورزد که پولیس صلاحیت بررسی وسایط را دارد، اما نباید بزرگان کشور مورد توهین قرار گیرند.

امیرخان یار، معاون اول مجلس نماینده گان می گوید: “نیروهای امنیتی افتخار ما است و حق میدهیم که موتر ها را تلاشی کند، اما به پولیس حق بی عزتی را نمی دهیم و لو هر کسی باشد اما متاسفانه به جای تلاشی بی عزتی آغاز شده است.”

پس از آن که پولیس بررسی ها در برابر موتر های زرهی و شیشه سیاه را  آغاز کرد و درگام نخست موتر های اعضای شورای ملی مورد بازپرس قرار گرفت، این کار واکنش های اعضای مجلس را برانگیخته است. این نماینده گان می گویند حکومت باید ثابت بسازد که کدام نمایندهء شورای ملی مجرم است.

با این حال نماینده گان مجلس تاکید می ورزند که موتر های پلیت و ج و م ج یک چالش است، اما حکومت باید یک راه حل را برای قانون مند شدن این وسایط روی دست گیرد.  

Trending

خروج از نسخه موبایل