خبرهای تازه

وزارت داخله: با افراد مسلح غیر مسوول و زورگو برخورد جدی خواهد شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

وزارت امور داخله میگوید که حضور افراد مافیایی در این وزارت کارهای پولیس را با ناکامی مواجه کرده است.

خوشحال سعادت معیین ارشد امنیتی این وزارت میگوید که دوام این وضعیت پذیرفتنی نیست و اگر زورمندان به قانون تسلیم نشوند، سرکوب خواهند شد.

وی می‌افزاید که بیشتر این افراد بر بنیاد روابط به پولیس راه یافته و در برخی موارد کارهای پولیس را به چالش مواجه ساخته اند.

معیین ارشد امنیتی وزارت امور داخله می‌گوید: “متاسفانه یک عده از منافقین و اشخاص کثیف که در صفوف ما جا گرفته و تصویر مقدس پولیس به خصوص وزارت داخله را بد نام ساخته و این افراد بر اساس معرفت های سیاسی، رشوه و روابط نامشروع در موقف قرار گرفته اند.”

در همین حال این مقام ارشد امنیتی هشدار می‌دهد، با زورمندان و تفنگدارن غیر مسوول که زندگی شهروندان کشور را تهدید میکند ، تندتر و جدی‌تر برخورد خواهد شد. به گفته وی یا آنان تسلیم قانون شوند و یا اینکه کشته خواهند شد. 

از سویی هم، نظامیان پیشین کشور تاکید می‌ورزند که اگر اقدام جدی در برابر زورمندان و مافیا در رهبری پولیس گرفته نشود، پیامدهای ناگواری را در پی خواهد داشت.

محراب الدین صافی آگاه امور نظامی میگوید: “اگر اقدام صورت نگیرد، این وضعیت دوام خواهد داشت و چنین افراد بیشتر تقویت خواهند شد که این نگران کننده است.”

این نگرانی ها در حالی مطرح می شود که، با وجود اقدام های پسین نیروهای امنیتی برای جلوگیری از کاهش جرایم جنایی در بخش های از کشور به ویژه پایتخت، هنوز هم کابل همه درگیر جرایم جنایی است.

Trending

خروج از نسخه موبایل