خبرهای تازه

وزارت داخله: مخالفان مسلح هرگز از طریق جنگ به اهداف شان نمیرسند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

وزارت امور داخله میگوید که مخالفان مسلح دولت هیچگاهی به اهداف شان برای نابودی نظامیان کشور نخواهند رسید.

معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله با ابراز این مطلب به این گروه ها هشدار میدهد که در میدان های نبرد با شکست مواجه خواهند شد.

هر چند روند گفتگوهای صلح به بحث های داغ مبدل گردیده، اما همزمان با این وزارت امور داخله میگوید که آمادگی های کامل برای مبارزه با مخالفان مسلح دولت وجود دارد و این مخالفان از راه جنگ هیچگاهی به هدف های شان دست نخواهند یافت.

خوشحال سعادت معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله میگوید: “پیام من برای دشنمان وطن این است که اراده ملت مانند خنجر قاطع است و عاقبت اعمال شان گورستان است اگر شک دارند «دا گز دا میدان» و قهرمانان قطعات خاص ۳۳۳ خواب را فراموش کرده اند و مصروف وظیفه انجام دادن اند.”

از سویی دیگر ده نظامی کشور که حدود پنجاه روز پیش از سوی طالبان به اسارت گرفته شده بود در یک عملیات ویژه آزاد شده اند.

میر احمد عظیمی فرمانده قعطعات ویژه پولیس ملی میگوید: “ما  تقریبا یک هفته میشود در این مورد کار کردیم و برنامه های بزرگ دیگر نیز وجود داشت. ولی جان اسیران برای ما مهم بود که خواستیم بالای اسیران کار کنیم و توانستیم ده نفر که گروگان بودند را نجات بدهیم”

با این حال وزارت امور داخله تاکید می‌ورزد که تامین امنیت مردم از مسوولیت های نظامیان کشور است و همکاری مردم سبب شده تا در کار تامین امنیت دست آورد های بیشتر به میان آید.

Trending

خروج از نسخه موبایل