ورزش

پایان کورس داوری فوتسال افغانستان

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

کورس داوری فوتسال که به درخواست فدارسیون فوتبال افغانستان با حضور مدرس فیفا در مقر فدارسیون فوتبال دایر شده بود، خاتمه یافت.

کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال افغانستان پس از تدویر کورس مربی گری سطح یک فوتسال، این بار دست به دایر نمودن کورس داوری فوتسال زد.

سید صدرالدین موسوی مدرس ایرانی کورس فوتسال که به نمایندگی از فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، مسئولیت آموزش داوران فوتسال افغانستان را بر عهده داشت، از وجود استعدادهای ناب در میان داوران فوتسال کشور سخن زد و آینده داوری کشور را در صورت ادامه همچو برنامه ها، امیدوار کننده خواند.

مسئولین و داوران حاضر در این کورس، نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کورس داوری فوتسال ابراز امیدواری کردند که فوتسال افغانستان در آینده ای نزدیک در سطح آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در کورس داوری فوتسال که از پنج روز پیش برای آموزش داوران فوتسال افغانستان با حضور مدرس ایرانی فیفا دایر شده بود، 30 داور به شمول هفت داور از طبقه بانوان حضور داشتند و با جدیدترین قوانین فوتسال روز دنیا آشنایی پیدا کردند و در پایان نیز اسناد و مدارک به داوران حاضر در کورس اهدا گردید.

Trending

خروج از نسخه موبایل