خبرهای تازه

پرونده تمیم شنسب و بیست تفنگدار اش به دادستانی کل سپرده شده است

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

پولیس کابل می گوید که بررسی ها روی درگیری تنفگداران تمیم شنسب در شهر کابل با پولیس پایان یافته است و این فرد مسلح غیر مسوول همراه با بیست تفنگدار اش به زندان پلچرخی انتقال یافته است.

تمیم شنسب که با افراد مسلح غیر مسوول اش در کابل برای بیست و چهار ساعت با پولیس درگیر شده بود، به زندان پلچرخی انتقال یافته است.

در همین حال پولیس کابل می گوید که از نزد این فرد مسلح  غیر مسوول مقدار زیاد سلاح و تجهیزات نظامی به دست آمده و پس از پایان بررسی ها روی پرونده او فیصله نهایی اتخاذ خواهد شد، هم اکنون پرونده تمیم شنسب به دادستانی کل سپرده شده است.

محمد سالم الماس رییس تحقیقات جنایی پولیس کابل می گوید:” تحقیقات اینها تکمیل گردیده مطابق ماده ۱۳۴ قانون اساسی اینها محول سارنوالی گردیده اند و مظنونین نیز با تمیم شنسب فعلا به محبس پلچرخی انتقال گردیده اند.”

پولیس در کابل همچنان یک رشته بازداشت های افراد مسلح غیر مسوول را نیز در کابل آغاز کرده است که  در واپسین گرفتاری ها توسط پولیس کابل ده فرد مسلح غیر مسوول در ولسوالی بگرامی کابل بازداشت گردیده اند.

با این حال پولیس  کابل گفت  که روند بازداشت افراد مسلح غیر مسوول در کابل ادامه خواهد داشت.

آقای الماس گفت: “.افراد مسلح غیر مسوول در هر کجا که باشند بازداشت خواهند شد چون تمام مشکلات از این افراد سر می زند.”

تفنگداران غیر مسوول در پایتخت یکی از چالش های اساسی در امنیت کابل به شمار می رود اما شورای امنیت ملی هم گفته است که به گونه جدی افراد مسلح غیر مسوول را بازداشت و جلو فعالیت آنان را خواهد گرفت.

این در حالیست که اخیرا حکومت افغانستان از بازداشت افراد غیر مسوول که سبب اخلال نظم عامه گردیده و دست به کار های غیر قانونی میزنند خبر داده بود.

Trending

خروج از نسخه موبایل