جهان

پیکر عرفان خان بازیگر مشهور هندی امروز در شهر مومبی به خاک سپرده شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

عرفان خان، هنرپیشه معروف هندی روز سه‌شنبه به عمر ۵۳ سالگی در شهر مومبی هند درگذشت.

رسانه های هندی گزارش کرده اند که آقای خان از سال ۲۰۱۸ به این طرف از بیماری سرطان رنج میبرده و زیر مداوای پزشکان بوده است.

خانواده وی در بیانیه رسمی گفته است: “من باور دارم که تسلیم شده ام.” اینها برخی از سخنان بود که عرفان با یادداشت صمیمانه ای در سال ۲۰۱۸، در مورد مبارزه خود با سرطان بیان کرد.

آقای خان ساعت ۳ پس از چاشت روز چهارشنبه در آرامگاه وروسوای مومبی به خاک سپرده شد.

رسانه ها محلی به نقل از سخنگوی عرفان خان نوشته اند: “عرفان ساعت ۳ بعد از ظهر امروز بعد از اعلام خبر درگذشت وی در قبرستان ورسوای در مومبی به خاک سپرده شد. خانواده، نزدیکان و دوستان وی در مراسم حضور داشتند. ما برای صلح و آرامش او دعا می کنیم و امیدواریم که او امروز در مکان بهتری باشد. او در مبارزه خود نیرومند بود.”

در همین حال، تعدادی از هنرمندان مشهور هندی نیز به مرگ وی ادعای احترام کردند.

آمیتاب بچن در تویتی نگاشته است: “تازه خبر درگذشت عرفان را شنیدم. این یک خبر بسیار اذیت کننده و غمناک است. او یک همکار عالی و یک استعداد بی نظیر و یک عضو پرکار سینما بود. او ما را خیلی زود ترک کرد با ایجاد یک خلای بزرگ و دعا ها.”

عرفان خان در فیلم های معروفی چون پیکو- مقبول – حیدر – زندگی پای – جهان جوراسیک – اسپایدرمن شگفت انگیز بازی کرده بود. آخرین فیلمش “Angrezi Medium” بود که چند روز قبل از قرنطین سراسری هند به روی پرده های سینما رفت.

Trending

خروج از نسخه موبایل