اخبار ساحوی

چهار نامزد وزیر برنامه های کاری شان را به مجلس نمایندگان ارایه نمودند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

نامزد وزیران دفاع، انکشاف دهات، معارف و حج اوقاف جهت ارایه برنامه های شان به مجلس نمایندگان حضور یافتند که له گفته معاون مجلس نمایندگان اسناد تحصیلی و تابعیت این چهار نامزد وزیر هیچ مشکلی ندارد.

مبارزه با فساد، اصلاح در سطح رهبری و مدیریتی، انکشاف متوازن و سپردن کار به اهل اش از اولویت های کاری این چهار نامزد وزیر است که به مجلس ارایه کردند.

شیر محمد کریمی نامزد وزارت دفاع، گل زلمی یونسی نامزد وزارت معارف، نصیر احمد درانی نامزد وزارت انکشاف دهات و فیض محمد عثمانی نامزد وزارت حج و اوقاف بعد از بررسی اسناد، جهت ارایه برنامه های شان به مجلس فراه خوانده شدند.
نامزد وزارت دفاع گفت که اصلاحات در سطح رهبری از اولویت کاری وی است.
شیر محمد کریمی نامزد وزرات دفاع:
” اصلاح در مدیریت و رهبری تکتیکی و اوپراتیفی، توجه به انکشاف رهبری، عدالت و ریفورم و عملیات تهاجمی را در نظر گرفته تا موجودیت مراکز تعلیم و تربیه دشمنان افغانستان را در کشور از بین ببریم”

نامزد وزیر انکشاف دهات میگوید که مبارزه با فساد در این نهاد و انکشاف متوازن در سطح روستا ها و دهات از اولویت کاری وی است و علاه می کند که برنامه های ملی و انکشافی را بازنگری، بخش ظرفیت سازی را اصلاح و صنایع روستایی را انکشاف خواهیم داد.

نامزد وزارت معارف میگوید که ایجاد معارف با کیفیت ایجاد پالیسی تعلیم تربیه برای بهبود روند اموزش را عملی خواهند کرد.
گل زلمی یونسی نامزد وزارت معارف:
یجاد معارف خوب و باکیفیت، مدیریت خوب و بلند بردن ظرفیت آموزگاران به خاطر بهبود تدریس در اولویت ام خواهد بود.
نامزد وزیر حج او قاف میگوید که ایجاد دارالافتاح به خاطر انسجام علما، راجستر شدن مساجد، و برنامه های ویژه به خاطر سهولت در مراسم حج و عمره.

Trending

خروج از نسخه موبایل