ورزش

کرکت بورد افغانستان: تیم کرکت زنان افغان پابرجا خواهد بود

Published

on

(Last Updated On: قوس ۳, ۱۴۰۰)

در یک اعلامیه‌ای کرکت بورد افغانستان آمده است که میرویس اشرف، سرپرست جدید این اداره در نشستی با مدیران این اداره گفته است که زنان به بازی کرکت به طور عادی ادامه خواهند داد.

آقای اشرف گفته است که کرکت زنان یکی از الزامات اصلی شورای جهانی کرکت است و آنها متعهد به انجام تعهدات خود هستند.

وی دراین باره گفت:” دختران ما به طور معمول کرکت بازی خواهند کرد و ما به دنبال تامین نیازهای اولیه و تمام امکانات مورد نیاز آنها هستیم.”

وی همچنین گفت که الزامات شورای جهانی کرکت برای کرکت بورد افغانستان ارزشمند است و آنها تمام تلاش خود را برای برآورده کردن آنها انجام می‌دهند.

به گفته وی، با بوردهای کرکت جهان در تماس است و می‌خواهد که با کرکت بوردهای جهان روابط حسنه و نیک داشته باشد، برعلاوه‌ی تقسیم اوقات قبلی که از سوی شورای جهانی کرکت تنظیم شده، تلاش خواهد ورزید تا به کشورهای دیگر نیزبازی‌های دوه جانبه ترتیب نماید.

درهمین حال، نصیب خان، رییس اجراییوی اداره کرکت بورد افغانستان نیز در این نشست اشتراک داشت که گزینش میرویس اشرف را به عنوان سرپرست عمومی این اداره، یک دست آورد خواند و افزود که میرویس اشرف یگانه رییسی است که تمام هموطنان بر گزینش وی از ته دل خرسند هستند.

و افزود:” اشرف صاحب، هموطنان و اداره کرکت بورد افغانستان از من و خود تان توقع زیادی دارند، چالش‌ها و کارهای زیادی در راه است که باید با تلاش و هماهنگی انجام دهیم تا بتوانیم باعث لبخند برای هموطنان ما شویم، چون آرمان‌های بیش از ۳۰ میلیون افغان با کرکت گره خورده است.”

آقای نصیب خان همچنان به دست آوردهای سفرشان به امارات متحده اشاره کرد و گفت که ملاقات‌های زیادی در امارات انجام داده اند و امید دارد که دست آورد و خوش خبری‌های زیاد به هموطنان داشته باشند.

آقای نصیب افزود:”ما در امارات متحده عربی دیدارهای پرباری با روسا و روسای اجراییه برخی کشورها از جمله رئیس عمومی کرکت بورد هندوستان داشته و در این دیدارها در مورد همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرده ایم.”

در نهایت مدیران تمام بخش‌های اداره کرکت بورد افغانستان نیز توصیه‌ها و اهداف خود را با رهبری در میان گذاشته و به دلیل گزینش رییسی که هماهنگی بیشتر با کارمندان و اداره دارد، اظهار خرسندی نمودند.

Trending

خروج از نسخه موبایل