خبرهای تازه

کسانی در نظام هستند که تصامیم نا درست میگیرند: عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

در گردهمایی به مناسبت  از پانزدهمین سالگشت جان باختن قهرمان ملی احمد شاه مسعود ، عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی از وضعیت موجود در کشور ابراز نگرانی کرد.  

عبدالله عبدالله رییس اجرایی کشور می گوید : کسانی که در نظام وجود دارند هنوز وضعیت را درک نکرده و تصامیمی می گیرند که به نفع کشور نیست. 

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی میگوید، ” کسانی در نظام وجود دارند که وضعیت را درک نمی کنند و تصمیم نا درست می گیرند و به تصمیم خود نیز پابند نیستند. ” 

رییس اجرایی کشور همچنان می گوید، هنوز هم تبعیض، بی عدالتی و نفاق در کشور وجود دارد وعلیه آن مبارزه خواهد کرد.  

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می افزاید، ” مبارزه از جاییکه اغاز شده، هنوز در وسط راه نیست هنوز تبعیض است و بی عدالتی و نفاق است. متصفانه در صفوف کسانیکه در برابر تروریزم امروز قرار گرفته ایم و مبارزه در برابر جهل و دهشت ترور قرار داریم و مشت کوبنده به دهن هر تمامیت حق تلف و هر کسیکه بنایی بی عدالتی را به وجود آورد حواله می کنیم.” 

در این گردهمایی احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب تاکید می ورزد که برای اصلاح نظام امنیتی باید صفوف نیرو های امنیتی از مسایل قومی و سیاسی دور نگه داشته شود.  

احمد ضیا مسعود،  نماینده ویژه رییس جمهور در امور حکومت داری خوب میگوید، ” تخصصی سازی نهاد های امنیتی ضروری است، نباید که در شرایط که با جنک تروریزم  قرار داریم نهاد های امنیتی قومی و سیاسی باشد.  متصفانه هر روز یک حادثه رخ میدهد کسانیکه تخصص ندارند و به اساس علاقمندی سیاسی و قومی جابجا شده اند  و مردم صدمه می بیند.” 

اما در این نشست حفیظ منصور نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان،عبدالله عبدالله رییس اجرایی و احمد ضیا مسعود را مورد انتقاد قرار داده و متهم به وعده های میان تهی و دروغین به خاطر حفظ مقام شان کرد. 

حفیظ منصور،  عضو مجلس نمایندگان میگوید،  “از ترس مقام و چوکی حرف خود را گفته نمی توانیم، فیشن کنی و حرف خوده گفته نتوانی عده که به خاطر گور کردن شاه مخالف اند ولی تو چرا در تهکویی فرمان میدهی باز مخفی میشوی و تو چرا وارث مسعود برادر مسعود  موضع خود را نمی گویی و حرف خود را روشن نمی سازی؟ ما هر گز تفرقه را  به سود کشور نمی دانیم.” 

احمد شاه مسعود ۱۵ سال پیش از امروز در اثر حمله تروریستی در خواجه بهاالدین تخار جان باخت و مردم کشور همه ساله

در هژده هم سنبله از این روز یاد بود می کنند. 

Trending

خروج از نسخه موبایل