اخبار ساحوی

کشته و زخمی شدن دست کم ۱۸نفر در حمله انتحاری چهارآسیاب کابل

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

یک حمله‌ آور انتحاری در مربوطات ریشخور ولسوالی چهار آسیاب کابل سه کشته و ۱۵ زخمی بجا گذاشته است.

به گفته نیرو های امنیتی، حوالی ساعت ۸ صبح امروز یک حمله‌کنندهٔ انتحاری در ساحه ریشخور مربوط به ولسوالی چهار آسیاب مواد انفجاری همراه‌ش را در بین افراد ملکی منفجر نموده است.

قرار معلومات، از اثر حمله متذکره سه تن کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شده اند که تمامی این قربانیان افراد ملکی میباشند.

معلومات می فزاید که هدف انتحاری، گارنیزیون قول اردوی عملیات های خاص وزارت دفاع واقع ریشخور کابل بوده ولی قبل از رسیدن به هدف، در نزدیک قراول این گارنیزیون در بین افراد ملکی انفجار نموده است.

باشندگان محل می‌گویند که انتحار کننده در جمع کارگران مربوط به قول اردوی قطعات خاص قصد داخل شدن به این پایگاه نظامی را داشت، که پس از شناسایی خودش را در میان کارگران منفجر ساخت.

قرار معلومات، سال قبل نیز در ایام رمضان در درب وروی همین قول اردو حمله موتر بم صورت گرفت که تعداد از افراد ملکی را به قربانی گرفت؛ حالا باشنده گان محل از نهاد های امنیتی، به ویژه ارتش، می خواهند تا درب وردی و محل بررسی این قول اردو را از ساحه مسکونی دور تر سازند تا مصئونیت نسبی برای باشندگان محل برگردد.

قابل یادآوریست که ساعاتی بعد از این حمله ی انتحاری، دومین انفجار در مربوطات ناحیه ۱۶ کابل صورت گرفت که ۳ زخمی برجای گذاشت. پولیس کابل با تایید این رویداد گفتند که این انفجار از اثر یک ماین مقناطیسی صورت گرفته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل