اخبار ویژه

کمک بنیاد بیات به قربانیان جنگ و سیلاب‌ها در میدان وردک

Published

on

(Last Updated On: میزان ۲, ۱۳۹۹)

کمک‌های بنیاد بیات برای آسیب دیدگان از سیلاب ها و درگیری های اخیر در ولایت میدان وردک توزیع شد.

بنیاد بیات به ادامه کمک هایش به سیلاب زدگان اخیر در کشور پس از پروان،  برای آسیب دیدگان از سیلاب و درگیری ها اخیر در میدان وردک کمک کرد.

مسوولان این بنیاد می‌گویند که این کمک‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و آرد می باشد.

حاجی محمد اسماعیل معاون بنیاد بیات میگوید: “کمک برای هموطنان عزیز در هر وقت و زمانش آماده بوده و امروز هم در ولایت میدان وردک به سیلاب زدگان یک مقدار مواد غذایی شامل آرد، روغن و برنج و مواد غذایی و برای مستحقین توزیع میگردد.”

احسان الله آرینزی مشاور بنیاد بیات میگوید: “چند روز پیش ما به کمک مردم پروان رفته بودیم، امروز ما میدان شهر استیم و به اهالی که از ولسوالی های بهسود، نرخ، چرخ و سید آباد آمده اند کمک بنیاد بیات (برگ سبز تحفه درویش) را تقسیم کنیم.”

مسوولان بنیاد بیات می گویند که این کمک ها برای نیازمندان در دیگر ولایت ها نیز توزیع خواهد شد.

میدان وردک از ولایت های ناامن کشور است در یک ماه اخیر شماری زیادی از باشنده های آن از اثر سیلاب ها و جنگ های شدید متضرر شده اند.

مقام های حکومتی در این ولایت می گویند که کمک های بنیاد بیات برای خانواده های آسیب دیده قابل قدر است و دیگر نهاد نیز باید دست به چنین اقدام بزنند.

در همین حال خانواده های که این کمک ها را دریافت کرده اند، از بنیاد بیات قدردانی کرده و از نهادهای دیگر نیز خواسته اند به آنان کمک کند.

بنیاد بیات بیش از یک و نیم دهه است که در سراسر کشور به نیازمندان کمک می کند و در همچون مواقع برای رسیدگی به افراد و خانواده های آسیب دیده پیش قدم بوده است .

 

Trending

خروج از نسخه موبایل