ورزش

کوهلی و روهیت اعلام فهرست بازیکنان کریکت هند دربرابر افغانستان را به تاخیر انداخته اند

Published

on

(Last Updated On: جدی ۱۷, ۱۴۰۲)

علاقه‌مندان کریکت منتظر اند تا بورد کریکت هند فهرست بازیکنان خود را برای سلسله مسابقات ۲۰ آوره مقابل افغانستان اعلام کند.

انتظار می‌رود کمیته انتخاب بورد کریکت هند روز یکشنبه در ممبی تشکیل جلسه دهد، اما هنوز هیچ اعلامیه‌ای منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که آینده ویرات کوهلی و روهیت شرما در کریکت ۲۰ آوره، آجندای اصلی این نشست باشد.

در همین حال، بورد کریکت افغانستان  تیم ۱۰ نفره خود را برای سلسله مسابقات قریب الوقوع روز شنبه اعلام کرد.

انتظار می‌رود روهیت شرما که از نیمه نهایی جام جهانی ۲۰ آوره ۲۰۲۲ هیچ مسابقه ۲۰ آوره بازی نکرده است، پیش از جام جهانی ۲۰۲۴ در سلسله مسابقات ۲۰ آوره، تیم هند را کپیتانی کند.

در همین حال، ویرات کوهلی، که آخرین حضورش در مسابقات ۲۰ آوره در باخت نیمه نهایی جام جهانی بود، نیز احتمالاً بازگردد.

کوهلی در جام جهانی ۲۰۲۳ که در آن ۷۵۰ دوش از جمله سه «صد دوش» انجام داد، عملکرد عالی به نمایش گذاشت.

با این حال، رسانه های هندی گزارش داده اند که انتخاب کنندگان با توجه به تأثیر بازگشت این بازیکنان کهنه کار بر قدرت تیم، با تصمیم چالش برانگیزی روبرو اند.

روهیت و ویرات هر دو تمایل خود را برای شرکت در مسابقات ۲۰ آوره  ابراز کرده اند و گمانه زنی هایی وجود دارد که آنها ممکن برای مسابقات ۲۰ آوره مقابل افغانستان بازگردند. اما حضور آنها در جام جهانی ۲۰ آوره احتمالاً به عملکرد آنها در لیگ برتر هند ۲۰۲۴ بستگی دارد.

میان هند و افغانستان، سه مسابقه کریکت ۲۰ آوره برگزار خواهد شد.

اولین بازی پنجشنبه هفته جاری در موهالی برگزار می شود. بازی دوم در ۱۴ جنوری در ایندور و بازی سوم در ۱۷ جنوری در بنگلور برگزار خواهد شد.

تمامی مسابقات از ساعت شش شام به وقت کابل آغاز خواهد شد.

شبکه تلویزیونی آریانا بار دیگر حقوق انحصاری پخش سلسله مسابقات را به دست آورده است. مسابقات به صورت زنده پخش خواهد شد پس حتما برای به روز رسانی ها، برنامه ها و اخبار تیم به اینجا مراجعه کنید.

Trending

خروج از نسخه موبایل