ورزش

گلف جایانتز به مرحله بعدی لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره راه یافت

Published

on

(Last Updated On: دلو ۱۶, ۱۴۰۱)

تیم گلف جایانتز در بیست و هفتمین مسابقه لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره روز شنبه با تفاوت ۲۵ دوش تیم دیزرت وایپرز را شکست داد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

شیمرون هتمایر، بازیکن گلف جایانتز در این مسابقه به تنهایی از ۳۵ توپ ۵۴ دوش انجام داد که شامل «چهار شش دوش» و دو «چهار دوش» بود.

جیمز وینس، کاپیتان این تیم ۳۹ دوش انجام داد و گلف جایانتز با از دست دادن ۶ بازیکن در مجموع ۱۸۰ دوش کسب کرد.

 تیم دیزرت وایپرز با از دست دادن ۶ بازیکن اش توانست تنها ۱۵۵ دوش انجام دهد. تام کوران تلاش زیادی کرد تا تیم اش را با ۴۲ دوشی که انجام داد به پیروزی برساند، اما به هدف نرسید.

قرعه پیش از بازی را دیزرت وایپرز برنده شده بود و توپ اندازی را انتخاب کرد.

دیوید ویز از گلف جایانتز در مورد پیروزی شان گفت: «این یک بازی مهم برای ما بود زیرا می‌خواستیم جایگاه خود را در بین دو تیم برتر تثبیت کنیم. هریکی از توپ اندازان در مواقعی که نیاز بود ایستادگی کردند. آیان افضل خان امروز قشنگ توپ اندازی کرد. توپ انداز‌ها به خوبی به یکدیگر کمک می‌کنند و همه بازیکنان مسئولیت‌های شان را انجام می‌دهند.»

تام کوران از تیم دیزرت وایپرز پس از پایان بازی گفت: «فکر می‌کردم می‌توانیم در یک نقطه از بازی به هدف برسیم. اگر من با یک توپزن بهتر بازی می‌کردم، ممکن نتیجه طوری دیگر می‌بود. من همچنین فکر می‌کردم که آن‌ها دوش بسیار زیاد انجام دادند. ما با توپ اشتباهاتی را انجام دادیم.»

مرحله بعدی لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره بتاریخ هشتم فبروری آغاز می‌شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل