رویداد های اخیر

یعقوب مجاهد: افغانستان خانه مشترک همه افغان‌ها است و باید در آبادی آن سهم فعال و مسولانه بگیریم

Published

on

(Last Updated On: قوس ۱۷, ۱۴۰۱)

وزیر دفاع امارت اسلامی افغانستان در دیدار با افغان‌ها مقیم شهر دبی گفته است افغانستان خانه مشترک تمام افغان‌ها است و باید در آبادی این خانه سهم فعال و مسولانه بگیریم.

دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌ی گفته است محمد یعقوب مجاهد در جریان سفرش به امارات متحده عربی با جمعی از افغان‌های مقیم شهر دبی دیدار کرده است.

آقای مجاهد در این دیدار بعد از شنیدن مشکلات شهروندان افغان مقیم شهر دبی به آنان اطمینان داد که مشکلات شان را با مسئولان در امارات متحده عربی شریک ساخته و بزودی حل خواهد شد.

همچنان آقای مجاهد گفته است که:«افغانستان خانه مشترک تمام افغان‌ها است و باید در این شرایط حساس همه در هر جایی که هستیم در آبادی خانه مشترک ما سهم فعال و مسولانه بگیریم.»

درهمین حال انس حقانی، عضوی ارشد امارت اسلامی که دراین سفر نیز حضور دارد در دیدار با افغان‌ها مقیم امارات متحده عربی گفته است که:«از اثر تبلیغات استعمار، بیگانگان ما و شما را از هم جداً کرده بودند، اما ما و شما اعضای یک وجود هستیم، ما از هم جدا نمی‌شویم.»

وی افزوده است که:« بیایید یکدیگر بپذیریم، توطئه های بیگانگان را خنثا کنیم و برای آبادی و پیشرفت کشور دست به دست هم بدهیم.»

Trending

خروج از نسخه موبایل