خبرهای تازه

یک بانوی اهل سیک شب گذشته در منزل اش کشته شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

نیمه های شب گذشته افراد ناشناس وارد خانه یک بانوی اهل سیک در منطقه کارته پروان شهر کابل شده، اعضای بدن اش را بریده و آنرا به قتل رسانیده اند. جواهرات و پول نقد این بانو نیز به سرقت برده شده است.

فرمانده پولیس کابل تا کنون در مورد انگیزه این رویداد چیزی نمی گوید.

بسته گان مقتول از حکومت میخواهند تا هرچه زودتر عاملیل این رویداد را شناسائی و به جزای اعمال ایشان برسانند.

سمندر سنگ، از بستگان جان باخته، میگوید: “بسیار بی رحمانه خانم برادرم را به قتل رساندند.”

به قول مور سیرنسیلا، عروس مقتول، دهن شخص جان باخته با دستمال بسته گردیده بوده و نیز لب و گلوی او بریده شده بوده. او می گوید که نمیداند گناه اهل سیک چه هست.

هرجیت سنگ، از بستگان مقتول، می گوید که بدن آن خانم تکه تکه شده است و این کار، کار مرد نیست، یک عمل دور از غیرت انسانی است.

در ساختمانیکه زن جان باخته زنده گی می کرد، شش فامیل دیگر نیز هستند که به گفته آنان هیچ یک از اعضای این فامیل ها از رویداد شب گذشته خبر نشده اند.

اقارب مقتول هشدار می دهند در صورتیکه حکومت کدام اقدامی از بهر بازداشت عاملان این رویداد نکند، آنها افغانستان را ترک خواهند کرد.

پرمیت کوور و ارجیت کوور، از جمله بستگان جان باخته، از حکومت میخواهند تا قاتل را شناسائی نماید و اعدام و یا عمل بالمثل با آن انجام شود.

هندوباوران در کشور می گویند وضعیت زندگی شان بیشتر از هر روز دیگر در حال بدتر شدن است.

نرندر سینگ خالصه، نماینده اهل سیک و هنود در پارلمان، می گوید: “دفعه های پیش هم سر اهل هنود مشکلات های زیاد آمد، اینجا را ترک کردند، خانه های شان چور شد، در به در و خاک بر سر شدند.”

درین اواخر جرایم جنایی در شهر کابل به طور روز افزون بیشتر شده است. گرچه حکومت از طراحی برنامه های جدید برای مهار نمودن جرایم حرف گفته است، اما در عمل، تاثیری بر گراف وقوعات جنایی نداشته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل