اخبار ساحوی

۱۹ زندانی از زندان ولایت پروان آزاد شدند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

دادستانی کل کشور در اعلامیه میگوید که بر اساس فرمان محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور، امروز(دوشنبه، ۲۰ جوزا) ۱۹ تن از زندان ولایت پروان آزاد شدند.

بر اساس فرمان رییس جمهور غنی در حبس ۱۰ زندانی دیگر نیز تخفیف به عمل آمد.

در اعلامیه دادستان ی کل آمده است که این زندانیان با حضور سارنیار عبدالحفیظ اصولی رییس دادستانی استیناف ولایت پروان، اعضای کمیسیون تطبیق فرمان‌های ریاست جمهوری در ولایت پروان و برخی از مسوولان زندان این ولایت از بند آزاد شدند.

آقای اصولی در برنامه‌ ای که به همین مناسبت راه اندازی شده بود، هدف از تطبیق قانون را احترام گذاشتن به ارزش‌ها و کرامت انسانی در یک جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به زندانیان رها شده گفت: “امیدوارم مدت حبسی‌ که سپری کرده اید، باعث اصلاح شما شده و ارزش آزادی را به گونه‌ی درست درک کرده باشید.”

رییس دادستانی استیناف ولایت پروان، همچنان از زندانیان رها شده خواست که پس از رهایی از زندان به مسوولیت‌های فردی و اجتماعی خویش توجه جدی داشته و زندگی خویش را مطابق به قانون عیار سازند.

این در حالی است که دادستانی کل به منظور ارج گذاشتن به آزادی‌ افراد و کرامت انسانی آنان فرامین عفو و تخفیف را با صدور آن در زندان‌های مرکز و ولایات تطبیق می‌کند.

Trending

خروج از نسخه موبایل