اخبار ساحوی

۹ تن در تیراندازی نیروهای امنیتی افغان در ننگرهار کشته شدند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

شب گذشته در پی یک عملیات نیروهای امنیتی افغان و خارجی در ولسوالی چپرهار ولایت ننگرهار، 9 تن کشته شده و 8 تن دیگر زخمی شدند.

والی ننگرهار می گوید: نیروهای ویژه افغان و خارجی در منطقه دولت‌زی و چینو ولسوالی چپرهار در حال عملیات بر ضد داعش بودند و در نتیجه یک سوء تفاهم با پولیس محلی درگیر شده اند.

گواهان می گویند: در میان کشته شده گان، زرور خان یک فرمانده پولیس محلی با دو پسرش شامل اند و یک بانو و یک کودک این خانواده نیز زخمی اند.

بگفته گواهان رویداد، در میان کشته شده گان غیر نظامیان نیز شامل اند که برخی آنان از نزدیکان فضل هادی مسلمیار رییس مجلس سنا اند.

گفته می شود پولیس محلی در حالت ناشناسی بر نیروهای ویژه شلیک کردند و با این کار باشنده گان محل به فکر اینکه مخالفان بر پولیس محلی حمله کرده اسلحه به دست گرفتند، اما نیروهای ویژه بالای تمام افراد اسلحه به دست که باشنده گان محل اند شلیک کرده اند.

یک منبع که نخواست نامش گرفته شود می گوید: هدف نیرو های ویژه افراد داعش بود که با نزدیک شدن به محل داعشیان پولیس محلی بر آنان شلیک کرده که در نتیجه باشنده گان محل کشته شدند.

برای بررسی این رویداد یک هئیت بلند پایه از مرکز به ننگرهار رفته و مسوولان می گویند که نتیجه آن به زودی با مردم شریک می شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل