خبرهای تازه

شماری از نمایندگان در مجلس مقام های وزارت های امور داخله و دفاع ملی را به بی کفایتی متهم می کنند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

وزارت های دفاع ملی و امور داخله به کشتار گاه نظامیان کشور مبدل شده است، اما مسوولان امنیتی حاضر نیستند تابه مردم پاسخ دهند.

شماری از نمایندگان مردم در مجلس با ابراز این مطلب می گویند که موجی از تلفات نیروهای امنیتی برخواسته از بی کفایتی و مدیریت ناسالم مسوولان است و باید به این بحران خاتمه داده شود.

عبدالرحیم ایوبی نماینده مردم در مجلس نمایندگان عامل کشتار سربازان امنیتی را بی برنامه گی در وزارت های دفاع ملی و امور داخله عنوان کرده گفت: “وضعیت در کشور بی انتها خراب است و باید مردم از این چالش بزرگ بیرون کشیده شوند.”

عبدالقیوم سجادی نماینده مردم مجلس نمایندگان نیز افزود که نبود رهبری لازم و منظم وعدم اعتماد لازم مردم نسبت به حکومت عوامل اصلی خرابی اوضاع در کشور است و حکومت باید چاره ای برای بهتر شدن وضعیت کشور بجوید.

هرچند مقام های این وزارت ها برای پاسخگویی به مجلس نمایندگان فراخوانده شده بودند اما این مقامات در نشست عمومی خاضر نشدند که خشم شماری از نمایندگان را پی داشت.

احمد الله موحد نماینده مردم در مجلس نمایندگان گفت: “حکومت خاموش است و باز مقام های امنیتی که حاضر میشوند میگویند که باید نشست سری شود و بی کفایتی و عدم مدیریت سالم مسوولان سبب شده که هر روز مردم کشته شوند.”

در همین حال عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان نیز اظهار کرد که حکومت به ویژه نهاد های امنیتی در تامین امنیت مردم زمین گیر شده است.

وی افزود اوضاع امنیتی نگران کننده است، ازین رو نهاد های مسوول باید رسیدگی جدی کنند.

نمایندگان مردم درمجلس تاکید می ورزند که ادامه ناامنی ها در کشور مردم را به ستوه آورده است، اگر حکومت راهکار تازه جنگی را برای بهبود امنیت روی دست نگیرد، مردم در برابر نظام برخواهند خاست.

Trending

خروج از نسخه موبایل