Connect with us

ورزش

گلف جایانتز به مرحله بعدی لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره راه یافت

منتشر شده

در

(Last Updated On: دلو ۱۶, ۱۴۰۱)

تیم گلف جایانتز در بیست و هفتمین مسابقه لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره روز شنبه با تفاوت ۲۵ دوش تیم دیزرت وایپرز را شکست داد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

شیمرون هتمایر، بازیکن گلف جایانتز در این مسابقه به تنهایی از ۳۵ توپ ۵۴ دوش انجام داد که شامل «چهار شش دوش» و دو «چهار دوش» بود.

جیمز وینس، کاپیتان این تیم ۳۹ دوش انجام داد و گلف جایانتز با از دست دادن ۶ بازیکن در مجموع ۱۸۰ دوش کسب کرد.

 تیم دیزرت وایپرز با از دست دادن ۶ بازیکن اش توانست تنها ۱۵۵ دوش انجام دهد. تام کوران تلاش زیادی کرد تا تیم اش را با ۴۲ دوشی که انجام داد به پیروزی برساند، اما به هدف نرسید.

قرعه پیش از بازی را دیزرت وایپرز برنده شده بود و توپ اندازی را انتخاب کرد.

دیوید ویز از گلف جایانتز در مورد پیروزی شان گفت: «این یک بازی مهم برای ما بود زیرا می‌خواستیم جایگاه خود را در بین دو تیم برتر تثبیت کنیم. هریکی از توپ اندازان در مواقعی که نیاز بود ایستادگی کردند. آیان افضل خان امروز قشنگ توپ اندازی کرد. توپ انداز‌ها به خوبی به یکدیگر کمک می‌کنند و همه بازیکنان مسئولیت‌های شان را انجام می‌دهند.»

تام کوران از تیم دیزرت وایپرز پس از پایان بازی گفت: «فکر می‌کردم می‌توانیم در یک نقطه از بازی به هدف برسیم. اگر من با یک توپزن بهتر بازی می‌کردم، ممکن نتیجه طوری دیگر می‌بود. من همچنین فکر می‌کردم که آن‌ها دوش بسیار زیاد انجام دادند. ما با توپ اشتباهاتی را انجام دادیم.»

مرحله بعدی لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره بتاریخ هشتم فبروری آغاز می‌شود.

ورزش

ابو مسلم ۹ بر ۱ میوند را تحقیر کرد؛ سهراب افغان ۵ گول زد

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۷, ۱۴۰۳)

تیم ابو مسلم فراه روز یکشنبه در سومین فصل لیگ قهرمانان افغانستان در کابل با نتیجه ۹ بر ۱ میوند را شکست داد و محمد سهراب افغان به تنهایی پنج گول به ثمر رساند.

چهار گول دیگر ابو مسلم را گل معین کمالی، عبیدالله عمری، رؤوف عظیمی و نجیب الله هاشمی ثبت کردند.

این بیشترین گولی بود که یک تیم در یک مسابقه تا کنون در رقابت‌های جاری به ثمر رسانده است.

تیم میوند کمی پیش از پایان بازی با ضربه سید جاوید حسنی تک گول خود را رقم زد.

در بازی قبلی روز یکشنبه، عدالت فراه با نتیجه ۳ بر صفر موج ساحل را مغلوب کرد. عبدالعلی واحدی دو گول و فرهاد کریمی یک گول را به ثمر رساند.

در دیدارهای دوشنبه لیگ قهرمانان افغانستان، تیم اتک انرژی ساعت ۱ بعد از ظهر به مصاف جوانان واحدی می‌رود و عینو مینه ساعت ۳:۳۰ در مقابل خدیم قرار خواهد گرفت.

این مسابقات به‌گونه مستقیم از تلویزیون آریانا پخش می‌شود.

Continue Reading

ورزش

لیگ قهرمانان افغانستان؛ سرخ‌پوشان تیم استقلال‌کابل را ۶ گول زد

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۵, ۱۴۰۳)

در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال کشور، تیم سرسبزیاشلر فاریاب در مسابقه بیست‌و‌نهم این لیگ امروز (شنبه، ۱۵ ثور) با نتیجه ۲ بر یک مقابل خدیم‌اف‌سی پیروز شد.

شکرالله کوهی، بازیکن تیم سرسبزیاشلر به عنوان بهترین بازیکن بازی مقابل خدیم‌اف‌سی انتخاب شد.

در بازی پُرهیجان بعدی امروز، بازیکنان سرخ‌پوشان‌خوافی تیم استقلال‌کابل را ۶ بر صفر شکست دادند.

امید رجبی، ستاره تیم سرخ‌پوشان با ثبت هتریک به حیث بهترین بازیکن بازی در برابر استقلال‌کابل برگزیده شد.

در مسابقات فردا (یکشنبه، ۱۶ ثور)، موج‌ساحل ساعت ۱:۰۰ پس از چاشت به مصاف عدالت‌فراه می‌رود و ابومسلم‌فراه ساعت ۳:۳۰ در مقابل استقلال‌کابل قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که این مسابقات به‌گونه مستقیم از تلویزیون آریانا پخش می‌شود.

Continue Reading

ورزش

عینو مینه و خراسان هر کدام با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز مسابقات جمعه شدند

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۴, ۱۴۰۳)

تیم عینو مینه کندهار در بازی بیست و هفتم لیگ قهرمانان افغانستان امروز جمعه در کابل با نتیجه ۲ بر ۱ تیم عدالت فراه را شکست داد. در بازی دیگر روز، تیم خراسان فاریاب با همین نتیجه جوانان واحدی را مغلوب کرد.

در بازی اول روز، نخستین گول را عبدالعلی واحدی از تیم عدالت فراه به ثمر رساند، اما احمدی نبی مقدس گول تساوی را زد و بعداً هم خلیل احمد بادشاه گول پیروزی را برای عینو مینه به ثمر رساند.

در بازی بیست و هشتم این مسابقات، حیات الله سلیمی از تیم خراسان دوبار توپ را وارد دروازه جوانان واحدی کرد. فرزاد بارکزی تنها گول جوانان واحدی را به ثمر رساند.

در مسابقات فردا (شنبه، ۱۵ ثور)، سرسبز یاشلر ساعت ۱ بعد از ظهر به مصاف خدیم می‌رود و سرخ پوشان خوافی هم ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر در مقابل استقلال کابل قرار خواهد گرفت.

این مسابقات به‌گونه مستقیم از تلویزیون آریانا پخش می‌شود.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!