رویداد های اخیر

کمک های غذایی، غیر غذایی و صحی بنیاد بیات به زلزله زدگان توزیع شد

Published

on

(Last Updated On: سرطان ۴, ۱۴۰۱)

مسؤولان بنیاد بیات می‌گویند که این بنیاد از دو روز به اینسو سرگرم تداوی زخمی ها و توزیع دوا به افراد آسیب دیده است.

این بنیاد همچنان بسته های کمکی شامل آرد ، روغن، برنج و سر پناه را به مردم آسیب دیده در ولسوالی سپیره در خوست و گیان در پکتیکا توزیع کرده است.

این بنیاد در کنار توزیع کمک به افراد آسیب دیده تیم صحی اش را نیز به ساحه فرستاده و از دو روز به اینسو سرگرم توزیع دوا به مردم آسیب دیده و تداوی زخمیان است.

سمیع رحیمی، مسئول تیم صحی بنیاد بیات گفت: “تیم صحی بیات عندالموقع به اینجا آمده و از دو روز به اینسو ما توانستیم هزارها مریض را تحت درمان قرار بدهیم.”

همزمان تیم های کمکی بنیاد بیات به ولایت خوست نیز رسیده اند.

مسئولان این بنیاد می‌گویند که برای آسیب دیدگان بسته های مواد غذایی مانند آرد ، برنج ، روغن وهم چنان سر پناه فراهم کرده اند.

عبد السلام، آسیب دیده در ولایت خوست گفت: “ما از بنیاد خیریه بیات سپاسگزاریم که به ولسوالی سپیره ما کمک کرد. امیدواریم کمک‌ها ادامه یابد زیرا مردم آسیب زیادی دیده اند.”

با این حال تیم های تخنیکی شرکت مخابراتی افغان بیسیم نیز به ولایت خوست رسیده تا خدمات مخابراتی فوق العاده را برای محلات آسیب دیده فراهم کنند.

مسولان بنیاد بیات از کمک های بیشتر این بنیاد در روز های آینده به آسیب دیده گان زلزله اخیر در ولایت های خوست و پکتیکا سخن میزنند.

بنیاد بیات از یک دهه به این سو سرگرم کارهای خیریه است و در سراسر کشور در بخش های صحت و معارف کمک می‌کند و همواره به کمک مردم آسیب دیده ناشی از رویداد های طبیعی شتافته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل