رویداد های اخیر

کمک بنیاد بیات به خانواده های نیازمند در ولایت خوست

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲۲, ۱۴۰۰)

بنیاد بیات در ادامه کمک های خویش با خانواده های بی بضاعت در ولایت خوست مواد خوراکی کمک کرد.

این بسته های مواد غذایی شامل آرد، برنج و روغن است که به افراد آسیب پذیر این ولایت کمک کرده اند.

مسوولین بنیاد بیات می گویند که این کمک ها بر اساس بررسی که از طرف تیم این بنیاد جهت شناسایی خانواده های مستحق صورت گرفته بود، توضیح گردید.

حاجی محمد اسماعیل معاون بنیاد بیات میگوید: “بنیاد بیات در ادامه کمک های زمستانی خود، که این کمک ها قبلا در ولایت های هرات، قندهار و مزار (بلخ) توزیع شده بود، خوشبختانه امروز به ولایت خوست آمده ایم، برای یک تعداد مستحقین و بی‌جا شدگان، که لیست اش از طرف تیم بنیاد بیات در خوست جمع آوری شده؛ برای اینها مواد توزیع میکنیم که مواد خوراکی شامل آرد، برنج و روغن می‌باشد. و این کمک های مان در آینده نزدیک به ولایات دیگر انشالله خواهد رسید.”

در همین حال خانواده های که از این بسته های کمکی بنیاد بیات مستفید شده اند با ابراز خرسندی می گویند که کمک این بنیاد در این شرایط دشوار قابل قدر است.

مسوولان بنیاد بیات می گویند که روند کمک های این بنیاد با خانواده های نیازمند در دیگر ولایات کشور نیز ادامه خواهد یافت.

امان الله باشنده ولایت خوست میگوید: “الحمدالله، انشاالله خداوند برای ایشان توفیق همکاری بیشتر به دیگران را بدهد.”

صدیق الرحمان باشنده ولایت خوست میگوید: “ما از بنیاد بیات سپاسگزاری میکنیم که به ما کمک کرد. خواست من این است که به خانواده های نیازمند بیشتری کمک کند.”

بنیاد بیات از دو دهه بدینسو به کمک نیازمندان پرداخته است. این بنیاد همه ساله پیش از رسیدن فصل زمستان خانواده های بی بضاعت و نیازمند را در کابل و سایر ولایات کشور کمک می نماید.

کمپین چشم به راه کمک – برای ارسال کمک‌های نقدی با این ویبسایت مراجعه نمایید: http://www.helpafg.org

آریانانیوز و تلویزیون آریانا از ابتکار «بنیاد بیات» برای جمع آوری کمک برای تامین مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند در افغانستان حمایت همه جانبه میکند.

ما به عنوان همکار رسمی رسانه ای از شما تقاضای کمک میکنیم تا بتوانیم در این شرایط دشوار برای خانواده‌های افغان مواد غذایی تهیه کنیم.

 

Trending

خروج از نسخه موبایل