رویداد های اخیر

افغان بیسیم برای اولین بار خدمات اینترنتی 3G را در ولسوالی ناری ولایت کنر فعال کرد

Published

on

(Last Updated On: سنبله ۲۳, ۱۴۰۱)

مسئولان شبکه مخابراتی افغان بیسیم در زون شرق کشور می‌گویند که خدمات اینترنتی 3G را در ولسوالی ناری ولایت کنر فعال کرده اند و به زودی خدمات 4G نیز در این ولسوالی فعال خواهد شد.

مسئولان این شرکت در زون شرق کشور می‌گویند که با فعال شدن این خدمات بیست هزار خانواده از خدمات انترنتی بهره مند شده اند.

به گفته این مسئولان ، شرکت مخابراتی افغان بیسیم اولین شبکه ای است که خدمات اینترنتی را در این ولسوالی ارائه می کند.

عطاالله ساحل، مسئول شبکه مخابراتی افغان بیسیم در زون شرق کشور گفت: “مردم ناری پس از بیست سال می‌توانند از خدمات 3G استفاده کنند و افغان بیسیم اولین شرکتی است که این خدمات را در این ولسوالی ارائه می‌کند.”

آقای ساحل افزود که به زودی خدمات4G  نیز در این ولسوالی فعال خواهد شد.

در همین حال، باشنده‌گان ولسوالی ناری از ارائه این خدمات خرسند اند و خواهان کاهش هزینه ها در کنار بهبود خدمات مخابراتی از سوی این شرکت هستند.

محمد یوسف، باشنده ولسوالی ناری گفت: “چنین خدمات پیش از این در اینجا وجود نداشت. ما برای حل مشکل به اسعد آباد یا ننگرهار می‌رفتیم.”

ذکرالله، باشنده دیگر ولسوالی ناری گفت: “ما از ارائه خدمات اینترنتی از سوی افغان بیسیم در اینجا خیلی خرسندیم.”

مسئولان در اداره اترا در زون شرق کشور می‌گویند که با فعال شدن این خدمات بیست هزار خانواده از خدمات اینترنتی بهره مند شدند.

در همین حال، صفت الله سجاد، رییس مخابرات ولایت کنر اظهار داشت که آنان تلاش می‌کنند تا قیمت‌های خدمات انترنیتی کاهش یابد و همچنان کیفیت این خدمات بالا برود.

مسئولان شرکت افغان بیسیم در زون شرق کشور می‌گویند که به زودی خدمات انترنتی 3G  و 4G   را در سایر ولسوالی های ولایت کنر نیز فعال خواهند کرد.

Trending

خروج از نسخه موبایل