ورزش

بازیکنان تیم زیر ۱۹ سال برای جام جهانی کریکت اعلام شد  

Published

on

(Last Updated On: جدی ۲۱, ۱۴۰۲)

کمیته گزینش کریکت بورد افغانستان فهرست ۱۵ نفری تیم زیر سن ۱۹ سال را انتخاب نمود که قرار است در جام جهانی بازیکنان زیر سن ۱۹ سال که به تاریخ ۱۹ جنوری سال روان در افریقای جنوبی برگزار می‌شود، اشتراک کنند.

نصیرخان، کاپیتان تیم ملی زیر سن ۱۹ سال که قبلاً دچار مصدومیت شده بود، تا قبل از آغاز این رقابت‌ها آماده بازی خواهد شد و تیم زیر سن ۱۹ سال را در این رقابت بزرگ رهبری خواهد کرد.

به گفته کریکت بورد افغانستان علی احمد ناصر یک تن از توپ‌زن‌های تیم زیر سن ۱۹ سال که رقابت‌های اخیر جام ملت‌های آسیا در این رده سنی را از دست داده بود دوباره به تیم برگشته است و بخش از تیم در این رقابت‌ها خواهد بود. حسن عیسی خیل، زاهد افغان و عرب گل مومند پس از بازی در سلسله رقابت‌های سه جانبه میان تیم‌های زیر سن ۱۹ سال افغانستان،‌ افریقای جنوبی و هندوستان در فهرست بازیکنان که قرار است در جام جهانی زیر سن ‍۱۹ سال بازی کنند نیز افزوده شده اند.

نصیب خان، رئیس اجرایی بورد کریکت دراین باره گفته است که: «تیم زیر سن ۱۹ سال در دو رقابت بزرگ در ماه‌های اخیر اشتراک داشت که در پی تمرینات شش ماهه تیم برگزار شده بود تا به رقابت‌های بزرگ پیشرو آمده شوند. امید داریم تیم زیر سن ۱۹ سال در این رقابت‌ها به خوبی بدرخشند و دستآوردهای فروان نصیب شان شود.»

کریکت بورد افغانستان می‌گوید که در فهرست بازیکنان نصیر خان (کاپیتان)، نعمان شاه (ویکت کیپر و معاون کاپیتان)، حسن عیسی‌خیل، خالد تنیوال، جمشید ځدران، وفیع‌الله تره خیل، علی احمد ناصر، سحیل خان زرمتی، رحیم‌الله زرمتی، علی محمد، عرب گل مومند، فریدون داودزی، بشیر احمد افغان، خلیل احمد و زاهد افغان جا داده شده اند.

تیم افغانستان در گروپ چهارم این رقابت‌ها در کنار تیم‌های پاکستان، نیوزیلند و نیپال قرار دارد و نخستین بازی خویش را به تاریخ ۲۰ جنوری مقابل پاکستان و دوبازی تمریناتی را قبل از آغاز این رقابت‌ها مقابل تیم‌های انگلستان و افریقای جنوبی به تاریخ‌های ۱۴ و ۱۶ جنوری بازی خواهد کرد.

Trending

خروج از نسخه موبایل