رویداد های اخیر

خدمات ملی بس در کابل و ولایات از سر گرفته شد

Published

on

(Last Updated On: دلو ۸, ۱۴۰۰)

مسوولان ریاست تصدی ملی بس میگویند که پس از توقف زیادی خدمات ملی بس را در کابل و شماری از شهرهای دیگر از سرگرفته است.

به گفته‌ای مسوولان این تصدی ۱۰۰ ملی بس را در شهر کابل و ۳۲ ملی بس دیگر را در هرات، بلخ، ننگرهار، لغمان، پروان و پکتیا فعال کرده اند.

بس‌های شهر کابل در مسیر ده افغانان – سرای شمالی،  کوته سنگی – سینمای پامیر،  شهرک خراسان – پل خشتی و کارته نو – سینمای پامیر فعالیت می کنند.

محمد ایوب محمدی، رییس ریاست ملی بس، در این باره گفت:” بسیار وقت زیاد میشد که این بس‌ها خراب بود و در شهر کابل در چند مسیر به فعالیت آغاز کرده و در آینده هم این فعالیت‌ها ما ادامه دارد و به ولایات هم کار میکنیم.”

مردم از این اقدام تصدی ملی بس استقبال می‌ کنند و امیدوارند که بیشتر مشکلات ترانسپورتی‌ شان با فعالیت دوباره این بس‌ها حل شود.

زکریا، باشنده کابل، در این باره گفت:” در این وضعیت خراب و بد اقتصادی این یک گام مثبت است و باید این چنین یک کار میشد و در زندگی مردم سهولیت ایجاد شود.”

عنایت الله، باشنده دیگری کابل افزود:” قبلا این ریاست این موترها را به اجاره میداد و موتر را خراب میساختند اما حالا باید به یک مدیریت خوب میدادند و باید کار مردم خوب پیش برود.”

در همین حال مسوولان شاروالی کابل از پاکسازی موانع در جاده‌های شهر خبر داده و می‌گویند که تلاش‌های شان برای بهبود وضعیت شهری ادامه دارد.

نعمت الله بارکزی، سخنگوی شاروالی کابل، در این باره گفت:”ما در هماهنگی وزارت داخله بیشترین مکان‌ها را و مسیرها را پاک سازی کردیم و بیشتر این مکان‌ها از ۹۰ فیصد است و سرک‌های فرعی شامل آن میباشد.”

این درحالی است که بیشتر شهروندان کابل از بلند بودن کرایه تکسی در شهر شکایت میکنند.

Trending

خروج از نسخه موبایل