رویداد های اخیر

فطرت: کار برای ساختن اردوی اسلامی منظم و قوی جریان دارد

Published

on

(Last Updated On: دلو ۵, ۱۴۰۱)

لوی درستیز قوای مسلح کشور می‌گوید؛ کار برای ساختن یک اردوی اسلامی منظم و قوی جریان دارد و امارت اسلامی هم بر ایجاد همچو یک اردو متعهد است.

فصیح الدین فطرت در مراسم فراغت نیروهای ریاست مخابره ستر درستیز وزارت دفاع ملی می افزاید؛ وزارت دفاع امارت اسلامی همواره کوشیده تا اردوی بسازد که با سلاح ایمان و عقیده مسلح باشد، زیرا نیروهای امارت اسلامی با همین اسلحه در برابر قدرت های جهان به پیروزی دست یافتند.

او از فارغان این دور هم می‌خواهد تا در راستای خدمت به مردم و وطن متعهد باشند و با اخلاص و صمیمیت گام بردارند.

آقای فطرت می‌گوید: «وزارت دفاع امارت اسلامی همچنان به وعده اش مبنی بر ایجاد اردوی قوی و منظم متعهد است. در این راستا تا کنون کار صورت گرفته است و کار جریان دارد. امارت اسلامی وزارت دفاع همیشه کوشیده که اردوی را بسازد که مسلح با سلاح ایمان و عقیده باشد. مجاهدین امارت اسلامی با نیروی ایمانی مسلح بودند که در برابر بزرگترین قدرت جهان پیروز شدند.»

این مقام ارشد امنیتی کشور همچنان می‌گوید؛ اطاعت نیروها از رهبر شان از دیگر رمز های پیروزی امارت اسلامی در برابر ابر قدرت جهان بوده است.

آقای فطرت همچنان بر ادامه اطاعت از رهبر امارت اسلامی، بخاطر استوار نگهداشتن نظام اسلامی در افغانستان تأکید می ورزد.

او می‌گوید: «اطاعت مجاهدین از امیر شان رمز پیروزی امارت بوده است. نمره اول را در اطاعت، مجاهدین امارت اسلامی در سطح دنیا گرفته است. برای استوار نگهداشتن نظام اسلامی باید اطاعت را ادامه بدهیم.»

دوره آموزشی نیروهای ریاست مخابره ستر درستیز وزارت دفاع ملی سه ماه را دربر گرفت و در آن ۳۵ تن شرکت کرده بودند. گفتنی است که در پایان، برای اشتراک کننده های این دوره آموزشی سند فراغت داده شد.

Trending

خروج از نسخه موبایل